Typisch Amerikaans of.....

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door bolkje, 26 jun 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ik kwam dit filmpje tegen op het grote gezichtenboek. Met een hele discussie erbij dat het kindermishandeling is....

https://www.facebook.com/TheRealMCMagic/videos/802958533060427/?fref=nf

Wat vinden jullie?

Ik zal zelf ook even mijn mening geven: ik denk dat het absoluut niet bedoelt was om het kindje te laten schrikken. Meer: kijken hoe ze zou reageren. Sommige dingen kun je nou eenmaal niet van tevoren goed inschatten. Wij maakten zelf eens een filmpje om te kijken hoe Tobias zou reageren op een feesttoeter, we dachten dat hij het wel leuk zou vinden. Niet dus!

Om nou gelijk met kindermishandeling te gaan gooien :$

2. Daydreamy

Daydreamy Fanatiek lid

7 sep 2007
    3.945
    42
    48
    Vrouw
    Onderwijsassistent
    Ergens in de Polder
    Kindermishandeling ?!?! wat een onzin!
    Ik denk idd dat het gewoon een "kijken-hoe-ze-reageert" actie is geweest.
    En ja dan vind ik het weer typisch Amerikaans om zo overdreven te reageren!

3. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.069
    3.862
    113
    Denk ik ook niet, overdrijven is ook een vak.
    Mijn dochtertje schrok toen ze heel klein was ook van mijn man als hij zijn motorpak aanhad.
    Oh ja, mijn zoontje had ook eens zoiets als baby. Ik had 's avonds zo'n gezichtsmasker op van groenige klei smurrie. Begon hij te pruttelen, omdat hij honger had, maar dat deed hij dan vaak gewoon met zijn ogen dicht. Mijn man had hem bij mij in bed gelegd zodat ik hem kon voeden. Doet hij op een gegeven moment zijn oogjes open.....krijsen, helemaal van slag.

4. Teddy26

Teddy26 Niet meer actief

Wat typisch Amerikaans om hier een rel over te beginnen;)

5. Jackie87

Jackie87 VIP lid

6 aug 2013
    5.496
    2.948
    113
    Mishandeling? Nee joh. Al vind ik het wel heeeeeel zielig voor dat meisje. Maar goed, ik zit ook vol met hormonen :D

6. Islah

Islah Niet meer actief

Ik weet niet of het typisch Amerikaans is om snel iets op kindermishandeling te gooien. Er zijn hier op ZP ook genoeg dames die het kindermishandeling vinden om je peuter even af te laten koelen op de gang,

7. TempusFugit

TempusFugit Niet meer actief

#7 TempusFugit, 26 jun 2015
    Laatst bewerkt door een moderator: 26 jun 2015
    Niet typisch Amerikaans (want inderdaad, hier op ZP zie ik het vaak zat dat ze iets mishandeling noemen), maar wel echt aanstelleritis in mijn ogen. Misschien moeten ze eens zien/horen wat mishandeling écht is en dan denk ik dat ze niet meer zo snel roepen.

8. humptydumpty

humptydumpty Fanatiek lid

9 apr 2014
    3.637
    1.193
    113
    Ik vind dit niet per sé typisch Amerikaans, maar ook zeker geen kindermishandeling. Net zoals je zelf al zegt, soms is het gewoon moeilijk in te schatten hoe kinderen reageren. Voor hetzelfde geld was ze heel hard gaan lachen (als je even hard nadenkt misschien onwaarschijnlijk, maar toch...). Ik vind het wel richting mishandeling gaan, als je kunt verwachten dat het kindje het heel eng of vervelend vindt. Als die papa bijvoorbeeld ineens zo'n Scream masker op zou hebben gehad, zou ik heel anders oordelen.

9. Goldsword

Goldsword Fanatiek lid

14 dec 2013
    1.422
    0
    36
    NULL
    Rotterdam
    Mishandeling?? Serieus?? Kom op zeg ... die man scheert enkel zijn baard eraf! Als we dat tegenwoordig al mishandeling noemen ...

10. sydneys

sydneys Niet meer actief

Hahaha heb me rotgelachen met dat filmpje:D arm kindje :D
    Ik vind die baard eerder mishandeling bahbah. Hij ziet er zonder baard toch veel beter uit :)

Hier eentje wat boos word als mn vriend zijn bril opheeft. Die moet af! En dan kan mn vriend niks lezen :p

11. Haha, ik vind een beetje baard juist wel leuk. Maar dit was wel erg veel haar!

Maar helemaal blote billen gezicht vind ik persoonlijk niet mooi bij mijn eigen man dan :p

12. He? Kindermishandeling? Ik had toch tenminste verwacht dat hij ineens een doodeng masker op zou hebben en iets zou schreeuwen (want dát zou ik wel heel sneu hebben gevonden), niet dat hij z'n baard af zou scheren en gewoon nog dezelfde lieve papa zou zijn :D

13. Anouk2005

Anouk2005 VIP lid

21 mrt 2012
    23.239
    16.606
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad

Nou inderdaad zeg!!!

14. Butterfly1109

Butterfly1109 Fanatiek lid

3 jan 2015
    1.620
    43
    48
    Wel,zielig voor het meisje, verwachtte haar vader te zien maar krijgt een vreemde man voor dr! Haha, ik zou dan ook schrikken!!

15. MoedervanSafia

MoedervanSafia Fanatiek lid

10 mrt 2013
    2.803
    4
    38
    Huh kindermishandeling. Hij slaat/mishandelt/misbruikt/verwaarloost toch niet. Hij is juist leuk met haar aan het spelen..

Mijn man had dit zelf ook één keer gedaan. Eerst speelde hij leuk met onze dochter. Ze was even afgeleidt en had toen ook zijn kop kaal geschoren.. haha haar reactie was prachtig..

daarom heb ik dus geen facebook bah. negatieve mensen daar.

16. MoedervanSafia

MoedervanSafia Fanatiek lid

10 mrt 2013
    2.803
    4
    38
    +1 :)

17. TopperD

TopperD Bekend lid

9 jun 2015
    779
    156
    43
    ja, nee, nou. Dit kan echt niet hoor! Pure mishandeling dit. Sodeknetter. Dit kan echt niet door de beugel.... ;)

18. Dappertje Dik

Dappertje Dik Niet meer actief

Moet je eens op YT zoeken op:
    I took your candy of I ate your candy oid.
    Je reinste kindermishandeling!:D

19. Islah

Islah Niet meer actief

Of: waar is mama

20. Tara84

Tara84 Fanatiek lid

10 apr 2011
    3.878
    0
    36
    Natuurlijk geen mishandeling, maar ik zou het zelf zo echt nooit doen. Mijn zoontje zou hier ook erg van van slag zijn. Dus ik zou het in zijn aanwezigheid doen en het uitleggen.

Deel Deze Pagina