Een tijdje geleden heb ik hier een vraag gepost over prematuren kleding met naam, voor mijn lieve vriendinnetje. Zij heeft met 29 weken én 30 weken 2x op de verloskamers gelegen met 3,5 cm ontsluiting. Wonder boven wonder is ze nu nog steeds niet bevallen en is ze vandaag 33 weken!! We zijn echt ontzettend blij dat het weer wat beter gaat en dat hij kleintje nog even blijft zitten. Maar omdat het dus alle waarschijnlijkheid had dat ze zou bevallen, ze lag tenslotte al op de verloskamers en alles stond al gereed aan artsen, gyn's enz...., had ik voor haar een gelukspoppetje gekocht voor aan de couveuse....voor haar zoontje (we weten nl dat het een jongen gaat worden!). Ze zal deze dus waarschijnlijk niet meer nodig hebben! (eigenlijk gelukkig maar!) Dit baby-gelukspoppetje zit in een mooi blauw zakje met twee blauwe voetjes erop. Aan het zakje zit een zuignapje waarmee je het dus kunt vastzetten aan de couveuse. Ik heb dit met alle liefde voor haar gekocht, maar zij heeft het gelukkig dus nu niet meer nodig. Het is maar een kleinigheidje maar misschien kan ik er hier iemand blij mee maken??? Voor jouw kindje, of misschien voor een vriendin? Ik hoef er niks voor te hebben, want ik ben allang blij als het iemand anders blij kan maken/ steun kan geven!