Prikkende ribben?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Bo20, 18 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bo20

Bo20 Fanatiek lid

8 jun 2006
    2.696
    0
    0
    HR
    Hoi hoi!

Mijn buikje begint nu toch echt wel een beetje te groeien, maar heb nu last van een beetje een drukkend gevoel rond mijn ribben. Is dit normaal? Als ik bijvoorbeeld een beetje 'hangend' zit, voelt het vreemd..

2. Dora

Dora Bekend lid

25 apr 2006
    762
    0
    0
    Hoi,

door je groeiende baarmoeder wordt alles een beetje naar boven en opzij gedrukt, ik denk dat je je geen zorgen hoeft te maken!

3. Tanja20

Tanja20 Fanatiek lid

6 sep 2006
    2.958
    0
    0
    is normaal, hoord erbij hihi ... :)

4. Bo20

Bo20 Fanatiek lid

8 jun 2006
    2.696
    0
    0
    HR
    Gelukkig.. Ook heb ik sinds deze week last van af en toe erg menstruatieachtige pijnen. Pff.. Je wordt altijd zon onzeker van nieuwe gevoelens e.d. hè?

5. Bibiche

Bibiche Fanatiek lid

21 okt 2006
    2.509
    0
    0
    Het begon bij mij af en toe prikken/branden en nu heb ik alweer 2 maanden continu last van mijn rechter onderste rib als ik er zacht opdruk sterf ik van de pijn. Het is echt vermoeiend om dagelijks pijn te hebben zelfs als ik slaap word ik wakker van de pijn :cry:

6. VickyS

VickyS Actief lid

11 okt 2006
    191
    0
    0
    België
    Ik heb ook zo'n prikkend gevoel aan mijn linkerribben en met momenten doen die erg veel pijn. Dat straalt dan uit naar mijn bovenrug.
    Ik probeer zoveel mogelijk van houding te veranderen, maar niets helpt.
    De dokter zegt dat ik zoveel mogelijk op mijn linkerzij moet slapen maar met die pijnlijke ribben lukt me dat niet zo best :(

7. Sandra1982

Sandra1982 Fanatiek lid

26 aug 2006
    1.442
    0
    0
    Mama
    Puth

Pfff, dit ken ik maar al te goed... In februari ben ik flink ziek geweest, en heb ik zoveel gehoest 2 weken lang dat mijn ribben het bijna begaven.. En sinds die tijd heb ik pijn aan mijn rechter onderste ribben, nu ligt de kleine daar ook nog altijd met het kontje te schuren... Maar liggen, bewegen, erop duwen.. Alles doet zo'n pijn.
    Ik vraag me af hoe ik ooit kan bevallen zo, want als ik kracht moet zetten doet het ook pijn.

Deel Deze Pagina