Hallo, Sinds 3 dagen is mijn baby veel drukker in mijn buik. Ik vraag me af ofdat dat normaal is. Zo druk als hij de laatste dagen is zo druk is hij in heel de zwangerschap nog niet geweest. De baby is echt bijna heel de dag aan het bewegen. Hebben meer mensen dat? Groetjes Daffie
Rond die tijd week 33/34 was mijn meisje ook heel druk. Nu bijna 37 weken en is ze rustig, dus lekker van genieten
dit had ik gisteren, zei nog tegen mijn vrien dat ik de beeb bijna de hele dag aan een stuk gevoeld heb! geniet er van!
Hier ook precies hetzelfde, ik heb het gevoel alsof die kleine de hele dag door de hik heeft ofzo, want ik krijg aan de linker- en de rechterkant van mijn buik tegelijk een schop !
Hier ook hoor. Ik begon de baby pas echt goed te voelen bij 30 weken. En vanaf 30 weken voel ik nu de baby echt heel veel. Zelfs maandag de hele dag door echt heel druk. Lekker schoppen en van de ene zij op de andere zij. Geweldig!
Ik herken dat jah. Tis hier ook lekker druk in mn buik. Heerlijk gevoel .. laten we er nog maar ff van genieten
Ik vroeg me ook al af of dit kwaad kon, voel me meisje ook de hele dag door heel veel. Als of ze niet lekker kan liggen ofzo... Maar dat kan dus geen kwaas blijkbaar..
Hallo allemaal, Ik vroeg me ook al af of dit kwaad kon, voel me meisje ook de hele dag door heel veel. Als of ze niet lekker kan liggen ofzo... Maar dat kan dus geen kwaad blijkbaar..
nee joh dan heeft je kindje t vast naar haar zin in jou buikje, geniet er lekker van t is toch een heerlijk gevoel je kleintje heel de dag te mogen voelen Niet druk maken! lekker genieten en ze heeft nog genoeg ruimte dus maak je daar geen zorgen om.