Hoi Allemaal Ik heb net een doos Multi Vitamine van een vriendin gekregen speciaal voor zwangeren. Ik vroeg mij af of ik te laat ben met vitamine te slikken. Het is nooit slecht maar heeft het nog zin, in de zin van de groei en ontwikkeling van ons kindje? Vast bedankt
Heeft altijd zin... Tijdens je zwangerschap heb een 40% hogere behoefte aan vitamines en mineralen, tevens zou ik ook visolie capsules nemen (omega 3,6,& 9 vetzuren (goed voor de hersenontwikkeling van je kindje met een ingebouwd vit.b complex en teunisbloemolie) en extra vit. c (ivm o.a, je weerstand maar ook ivm je ijzer en zuurstof transport in je lichaam en tal van andere goede functies) Tenminste dat is wat ik altijd neem en ik lever tot op heden kerngezonde koters af, heb in mijn zwangerschappen altijd perfecte ijzerwaardes, suikerwaardes, bloeddruk en denderende heartbeat m.b.t. het kind, net een vette bass drum) Greetz Hilde
Ik zal ze gewoon slikken, al heb je niet van t begin vitamine pillen geslikt....maar ze hebben altijd zin
Ik heb dus van etos gekregen van die grote capsule's. Dat was alles in een dara zaten ook verschillende visolie in. Maar ik ben een moeilijke pillen slikker en ik heb ze dus niet door mijn strot gekregen. Ik ga nu maar wat anders zoeken, wat kleinere pilletjes. Iemand tips? Het liefst alles in een en niet te groot.
Ik slik GRAVITAMON ik hou ook niet van grote pillen deze zijn lekker kleine. En je kan ze bij de drogist halen. Ze zijn echt makkelijk door te slikken.
ja Gravitamon is niet goedkoop is ongv 18euro als ik t goed heb. Maar je moet zelf maar kijken wat je wilt uitgeven. Groetjes