Gister na lang twijfelen toch een poging laten doen om ons stuit kindje te draaien. Helaas is het niet gelukt na 2 pogingen. Versie zelf viel me enorm mee trouwens, wat wordt daar dramatisch over gedaan soms zeg.. Maar goed dat is een ander onderwerp . Na de versie heb ik 1.5 uur aan het ctg gelegen. Kindje had de eerste 5 min een wat hoge hartslag, maar ze herstelde zich snel tot normaal. Mijn buik was alleen wat onrustig. Nu is ons kindje sinds gisteravond enorm druk. Tot diep in de nacht is ze bezig geweest, en ook nu krijg ik er goed van langs. Ze is duidelijk drukker en beweeglijker dan anders. Herkent iemand dit?
Ja, was bij mij ook zo. Werd vanzelf wel weer rustiger uiteindelijk hoor, maar duurde wel een poosje (draaien was bij mij ook niet gelukt, ook twee pogingen). En mijn hele buik voelde beurs, misschien dat het bewegen daardoor ook wel erger leek?
O wat grappig dat dit bij jou ook zo was! Als ik ga zoeken op internet lees je alleen maar verhalen van minder bewegende kindjes, en dat is natuurlijk niet goed, maar over extra druk vond ik niks. Wanneer werd het bij jou weer rustiger? Hier ook flink beurs gevoel ja, al zit dat niet in m'n bm. Zijn meer de huid en spieren die pijnlijk zijn. O en m'n ribben omdat ze daar op moesten duwen om het koppie te krijgen.