Onze dochter is nu 4 maanden en vannacht hebben we haar voor het eerst op haar eigen kamertje gelegd. Voorheen sliep ze 's nachts in de puckababy piep en sliep dan van 22.30 tot 7.30 uur. Ze probeert zich sinds een week met alle macht om te rollen dus durf haar niet meer in de piep te leggen. Nu dus in een gewone slaapzak van puckababy. Vannacht werd ze om 4.00 uur wakker en toen heb ik haar op mijn arm genomen en ze was nog wel echt moe. Een paar keer geprobeerd om haar slapend terug te leggen maar dan begon ze toch weer te huilen. Uiteindelijk om 6.30 uur maar een fles gegeven. Het was misschien niet zo slim om twee dingen in een keer te doen, uit de piep en op haar eigen kamer maar overdag was ze al gewend op haar eigen kamer te slapen in een gewone slaapzak. Zou dit nu pure toeval zijn of zou ze echt moeten wennen? Kan ik dit beter doorzetten en vannacht gewoon weer proberen? Of zijn er nog andere tips? Hoe ging het bij jullie tav wennen aan het eigen kamertje?
Hoi romy, Mijn zoontje ging met ong 6.5 maand op ze eigen kamer Ik had eigelijk ook 2 dingen tegelijk want zijn voeding veranderde toen ook. 1e nacht ook huilen met het inslapen en heel vroeg wakker ik wou hem meteen weer terug bij ons op de kamer leggen maar de 2e nacht ging het eigelijk al goed ik ben er naast gaan zitten tot die sliep 2x ofzo en daarna als ik wegliep de deur open gelaten paar keer ging prima nu slaapt ie gewoon op ze eigen kamer met de deur dicht hele nacht door.
Mijn zoontje heeft geloof ik 2 of 3 avonden gehuild (nouja, gekrijst, hij was woedend!) en daarna was het goed
Oke! Dankje voor jullie reacties. Die ukjes hebben dat dus toch door. In bed leggen was geen probleem. Alleen dus midden in de nacht overstuur.. Ben benieuwd hoe het vannacht zal gaan. Hopelijk net zo goed als bij jullie!
Kan toeval zijn of even wennen! Mn dochter moest ook even wennen, overdag ging het prima maar snachts duurde het even. Ze was wel wat ouder, 15 maanden