Zie website hieronder. Leren babyslofjes | Babyschoenen Senn staat nu overal en wil eigelijk wel graag stevige slofjes met antislip hebben. Blijven ze goed zitten?En hoe vallen ze qua maat?Als je 3 a 4 mm groter besteld dan de opgemeten voetzool, dan zit je wel goed?
hier een goede ervaring. Twee keer wat besteld. Ze blijven goed zitten. Hier een cm te groot besteld maar zitten super goed, gingen niet uit. Hij is er bijna uitgegroeid maar nog niet versleten. De tweede krijgt ze zeker weer en waarschijnlijk wel drie paar. 1 tip: let goed op de cm. De ene s is groter dan de andere s in cm. het staat keurig aan gegeven, alleen verwachte ik het niet...
Hier ook goede ervaring mee!!! Staat duidelijk aangegeven hoe ze vallen en hoe op te meten... Zeker een aanrader.
Heb hier twee paar en tevreden maar de ene S/M/L is de andere S/M/L niet, ook kwa breedte niet...maar als ze passen dan heb je er een goeie leuke schoentjes aan!
Ook hier goede ervaringen met A@pie. Idd wel goed naar de maattabel kijken, die verschillen nl per paar slofjes.
Dit. Ook superkwaliteit. S draagt dezelfde als M. Nummer vier krijgt nieuwe want nu beginnen ze echt te verslijten.
Ik vind ze ook fantastisch. Bestel ze eventueel in 2 maten en stuur er een terug (of bewaar die evt tot later). Mijn dochter heeft opmdit moment M aan en is nu negen maanden en gemiddeld qua grootte.
Ik heb ook goede ervaring met de slofjes. Voor mijn oudste zoontje gekocht destijds en nu heeft de tweede ze ook nog aan. Goede kwaliteit, warm genoeg, blijven zitten en hebben goede leren soepele zool zodat hij niet uitglijd met optrekken