Hmm nee, ik moet zeggen dat ik vind dat er weinig babywinkels in Den Haag te vinden zijn. Ik weet niet waar je naar op zoek bent? Kleertjes of juist babyuitzet? Op de fred zit nog een baby- kledingwinkel, de release kids store. Daar verkopen ze leuke kleertjes maar is wel erg duur. In de prins hendrikstraat zit sinds kort te winkel Achtung baby. Daar verkopen ze tweedehands kinderkleding en speelgoed. Erg leuke winkel vind ik maar je moet er maar net van houden natuurlijk. Deze winkels zitten allebei dus niet in het centrum van Den Haag. Daar heb je alleen prenatal. Of voor kleding: zara, h&m, c&a, hema, v&d.
Dankjewel voor je reactie. Ik bedoelde inderdaad babyuitzet maar dat is best magertjes.. Een kijkje nemen bij die prenatal dan maar denk ik.
Ja dat is heel magertjes, als je dingen zoals wagens enzo live wilt bekijken kun je beter naar babypark in gouda gaan of naar babydump in roelofarendsveen bijv. Ik heb eigenlijk alles online aangeschaft... Vond het wel lekker makkelijk
Er zijn maar twee: Release kids op frederiekstraat en zwanger co op denneweg Geen wagens etc wel veel dekens, hydrofiel, voetenzaken etc: koeka, baby only, z8, noppies etc
je hebt wel beebie westland ! Niet echt Den Haag, maar zo goed als Beebie Westland in Naaldwijk, ALLES VOOR JE BABY!
Bij leyweg heb je een winkel ? voor bij de inktshop ,langs een dieren winkel of arts ( weet het niet zo goed) daar heb je er 1