Baby-Dump gaat niet mee in prijs Prenatal

Discussion in 'De babyuitzet' started by cizmo, Sep 6, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Willie32

Willie32 Actief lid

Dec 2, 2011
    409
    52
    28
    N-H
    Maar baby-dump geeft toch alleen aan de goedkoopste te zijn?

Dat betekend op werkelijke prijzen, niet op 20% korting.

Ik heb er nooit problemen mee gehad.
    Kon ik de prijs aantonen, ging baby-dump eronder zitten.
    Ik zou trouwens eerder naar de winkel gaan, dan bellen.
    Is persoonlijker en duidelijker

2. Arual83

Arual83 Fanatiek lid

Jan 11, 2012
    3,530
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ik kreeg idd geen 20% want ze verkopen die kamer niet bij prenatal. Wel heb ik 50,- tankkorting (is van totaalbedrag afgetrokken), 130,- korting op de box die ik graag wilde en 180 euro uitzoekkorting (is van totaalbedrag afgetrokken in plaats van tegoedbonnen) gekregen. Van mijn totaalbedrag is dus 360,- afgetrokken (pin me niet vast op max tientje, bon ligt in de kast). Maxi-cosi die ik bij de wagen kreeg zoek ik over een aantal weken uit als de nieuwe versie binnen is.
    Dus korting heb ik wel gekregen ;).

Aan de telefoon deden ze een stuk moeilijker en ik had er een hard hoofd in om alles voor elkaar te krijgen maar ik ben dus naar de winkel gegaan, mails meegenomen en dat meisje is bijna 2 uur bezig geweest om alles te regelen en dat is naar alle tevredenheid gelukt.

3. cizmo

cizmo Fanatiek lid

Jun 26, 2012
    1,898
    4
    38
    O super Arual! Dan heb je ook een mooie deal!

Denk idd dan dat het in de winkel een stuk vriendelijker eraan toegaat als ik jou zo hoor!

Ach ja, wij zijn inmiddels ook tevreden met onze aankopen bij Prenatal!

4. Flipske

Flipske Fanatiek lid

Mar 25, 2011
    1,330
    0
    36
    overijssel
    Dit is van de prenatal natuurlijk ook een actie om onder de verkoopprijzen van de babydump te kunnen komen. Zij houden er echt wel rekening mee dat mensen voor duurdere dingen gaan vergelijken en dan al snel bij de babydump uitkomen.

5. Arual83

Arual83 Fanatiek lid

Jan 11, 2012
    3,530
    0
    0
    Zuid-Holland
    Cizmo, mooi dat jullie ook erg blij zijn met jullie aankopen bij Prenatal!

We hadden ook een fijne verkoopster, aan de telefoon had ik nogal een hork die vond dat ik wel laat was met de wagen ivm evt levertijden. Uiteindelijk kon ik alles over 1 à 2 weken al in huis hebben maar dan is het kamertje nog niet af haha.
    Alles wordt boven gebracht en krijg een paar dagen van te voren een mail hoe laat ze komen als we de afspraak voor het dagdeel van de levering hebben gemaakt.

Vooralsnog geen klachten hier. En vind de garantie erg fijn dat als het mis gaat (ookal is alles al uitgepakt) dat alles opgehaald wordt etc.

Nu wachten op de mama mazzel dagen en kijken met wat voor acties babydump dan komt ;). Nog laaaaaang niet klaar met shoppen.

Overigens heb ik wel een 1 vreselijke verkoper gehad bij babydump maar daar heb ik wat van gezegd en daar heb ik excuses voor gekregen.

6. Roosje83

Roosje83 Fanatiek lid

Jun 4, 2012
    2,195
    11
    38
    NULL
    NULL
    @arual: dat is wel een hele mooie deal!!! Hoezo kreeg je en 50 euro tankkorting, 130 korting box en daarnaast nog 180 euro uitzoekkorting???

Weet iemand trouwens wanneer de nieuwe wandelwagens ed voor 2013 op de markt komen, en zullen dan de wagens van 2012 extra in de aanbieding gaan???

7. Arual83

Arual83 Fanatiek lid

Jan 11, 2012
    3,530
    0
    0
    Zuid-Holland
    139 box omdat ze de actie van een gratis box hebben bij een babykamer, wij wilden een andere (duurdere) box en kregen die 139,- als korting op de box. Ze hebben nu ook de actie 50 tankvulling bij een babykamer (hebben we als korting op totaalbedrag gehad) en bij de commode/bedje mochten we voor 100,- uitzoeken, bij de kast 70,- en bij het wandrek 10 en dat hebben we als korting gehad op ons totaalbedrag. Bij het matrasje kregen we ook nog een matrasbeschermer.

8. Danielle86

Danielle86 Fanatiek lid

Feb 13, 2012
    2,787
    0
    36
    Noord-Brabant
    #28 Danielle86, Sep 11, 2012
    Last edited: Sep 11, 2012
    Ik heb niet alles gelezen, maar wij liepen vorige week tegen exact hetzelfde aan!!

Wij gaan morgen winkelen op afspraak bij Prenatal. Hier op het forum lees ik veel dat de Babydump zo goedkoop is en onder de prijs van de Prenatal gaat zitten.

Ik heb ALLE producten die wij willen aanschaffen (Joolz, Maxi cosi, Stokke kinderstoel etc) vergeleken qua prijs met Prenatal en Babydump en die komen exact overeen!!!
    Het is dus niet zo dat de Babydump altijd met alles goedkoper is en je dus met die 20% korting bij de Prenatal nog steeds niet goedkoper uit bent!
    Met die 20% korting bij Prenatal zijn wij daadwerkelijk goedkoper uit. De Babydump stunt dat ze altijd onder de prijs gaan zitten en dat is dus niet altijd zo.

Het bewijs lijkt me dat er op de website van Prenatal en op de e-mail staat dat je op alle spullen die dan je koopt wanneer je meer dan 1250 euro uitgeeft 20% korting krijgt.

Babydump geeft niet alleen aan de goedkoopste te zijn, maar ook de goedkoopste te zijn wanneer andere winkels acties hebben.

9. Danielle86

Danielle86 Fanatiek lid

Feb 13, 2012
    2,787
    0
    36
    Noord-Brabant
    Hoe bewijs je dat? Door dan daadwerkelijk voor €1800 euro te kopen en aan te geven dat je die korting wilt als je ook bij hen meer dan €1250 euro uitgeeft.

10. Danielle86

Danielle86 Fanatiek lid

Feb 13, 2012
    2,787
    0
    36
    Noord-Brabant
    20% korting op €1250 is = €250

Dus ja, dat is best wel een hoge korting!!

11. zwendel

zwendel Niet meer actief

je kan ten alle tijde bij een winkel zoals bijvoorbeeld prenatal een offerte op laten stellen. ga alleen en zeg dat je de offerte wil om thuis even met je man / vriend te overleggen en dan heb je wel bewijs in handen en gaat de babydump wel onder de prijs zitten.

en dat de babydump met sommige dingen even duur is als andere winkels klopt ja. dan zijn ze toch niet duurder en klopt het verhal van de goedkoopste nog steeds. ze zitten dan gelijk aan of onder de prijs van een ander

12. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

Jul 22, 2008
    18,631
    31
    48
    lol. :)

Share This Page