Nou, Iman drinkt sinds 2 weken uit de B-free fles tegen krampjes. Dit gaat hartstikke goed, maar nu zag ik zaterdagavond dat er een heel klein gaatje in de speen zat. Hierdoor hoefde Iman niet te zuigen en was ze dus ook telkens klaarwakker na de fles. Nou ja, ik haar maar 2 dagen uit de dodie-fles laten drinken en ging ik maandag terug naar Baby-dump voor een nieuwe speen (is volgens mij de enige winkel hier in de buurt die die fles verkoopt). Ja zegt die mevrouw, ik heb de laatste fase 2 speen net verkocht. Dus ik zeg: ik moet ook een fase 1 speen hebben, geen fase 2. Oh ok, even kijken zegt ze. Even later: die hebben we niet, ik zal even bellen. Gebeld naar het hoofdkantoor, bestellen duurde 3 weken... Nou ik raakte al aardig geirriteerd, want Iman heeft NU krampjes en niet acher 3 weken maar goed, ik dacht bij mezelf: die mevrouw kan er ook niks aan doen, uitverkocht is uitverkocht. Zegt ze opeens: trouwens fase 1 spenen hebben we nooit in de winkel. Ik dacht dat ik haar niet goed begrepen had, maar jawel hoor. Ze verkopen dus standaard de B-free fles met een fase 1 speen op, maar ze verkopen alleen fase 2, 3, 4 spenen in de winkel Dus ik zeg tegen die mevrouw: dus als er iets aan die speen komt die op de fles zit dan ben je eigenlijk verplicht om een nieuwe fles te kopen? Nee hoor, zegt ze heel vrolijk, ik kan die speen toch bestellen voor je?? Ligt het nu aan mij of had die mevrouw haar hersenen thuis vergeten?? Wat heb je er nu aan als je die speen over 3 weken krijgt? Ik was echt even heeeeeeel boos gister. Nog rondgebeld naar andere babyspeciaalzaken, maar niks. De meeste hadden zelfs nog nooit van de fles gehoord. Gelukkig heb ik de speen nu op internet kunnen bestellen, heb er gelijk 4 gepakt (per 2 verpakt). Wel 4 euro verzendkosten, maar beter dan 3 weken wachten!!
Wat lullig zeg! Ik kan me voorstellen dat je boos was. Zit je daar met een kleintje die het NU nodig heeft. Gelukkig dat je het via internet kon regelen.
Jeetje meid balen... Maar gelukkig heb je ze nu dan toch Mocht het weer een probleem worden dan wil ik wel kijken voor je in amsterdam. En als ze ze dan hebben dan wil ik ze wel naar je toe sturen. Ik ga volgende week ff kijken. Dan laat ik het je wel even weten.. want over 4 spenen ben je wel weer aan vervanging toe
Wat een muts zeg die vrouw. Ze heeft vast zelf geen kinderen anders had ze dat toch wel begrepen..... Maar gelukkig heb je ze weten te bemachtigen! Succes ermee! Groetjes Suus
Gelukkig zijn ze vandaag al binnengekomen van internet!! Straks even uitkoken en dan kan Iman vanavond weer uit haar fles drinken!
Wat ik dus niet begrijp is dat je niet een nieuwe fles hebt gekregen. Als zo'n speentje na 2 weken al een gebrek vertoont, hoort het gewoon onder garantie omgeruild te worden. Maakt niet uit of het gebruikt is of niet. Groet van kiki
Mmm.. Dat wist ik dus niet Nou ja, ben al blij dat de spenen binnen zijn! Ga daar voorlopig niet meer terug.