hallo, Ik ben van plan om binnenkort eens een keertje te kijken in grou of zwinderen bij de babydump. Welk van deze winkels is echt de moeite waard om te kijken? En je krijgt daar ook een kadodoos. Wat zit daar eigenlijk in? om ff aan te sluiten op het kruidvat baby en mama doos. Is t een beetje de moeite waard? Alvast bedankt!
Ik weet alleen nog dat er een rompertje en een paar sokjes inzat, een wit t-shirtje dacht ik en een stapeltje bekers. En een setje lepeltjes geloof ik.. En nog wel andere dingetjes maar die weet ik niet meer.
-3 lepeltjes -3 tuitbekers -wit rompertje -witte sokjes -wit zeehond knuffeltje -reisbox voor billen doekjes -slabbetje -informatieboekjes. veel plezier met shoppen
in de doos die ik had zaten 2 tuitbekers, gewoon van die simpele en heb ze bij oma en opa neergelegt dat is natuurlijk altijd makkelijk. verder een zeehond, rompertje en een slabber,3 lepeltjes, witte sokjes, billendoekjes doosje, o ja een kortingbon van 5 euro op positiekleding en wat folders en boekjes vond het wel een leuk pakketje zeker omdat het toch voor niks is.
Ook ik vond het de moeite waard. En weet je, de babymax heeft ook een leuk cadeautje voor zwangere mama's. Dat is een badsetje, en dat houdertje dat is erg handig om verzorgingspulletjes in te bewaren. En van deze twee is het voordeel dat je er later niet over wordt lastig gevallen en er zit geen reclame in de dozen. En de tuitbekers, ik heb er dus ook drie (jongenskleurtjes helaas, maar ja..) en die worden erg intensief gebruikt. Ik had het pakket de tweede keer ook maar moeten aanvragen.
Ik vond die doos juist heel leuk, klein, maar wel nuttige dingen. Hier geloof ik 4 tuitbekers (die ik niet gebruik, maar goed, toen ik het kreeg leek het me heel handig ), 2 rompers, slab, 2 paar sokjes, 2 of 3 lepeltjes, een kortingsbon (ik geloof 5 euro) voor babykleding en doosje voor billendoekjes. Dat zeehondje zat er bij mij niet bij helaas. Maar is ook al weer anderhalf jaar geleden .
ik vond de doos erg leuk! De dozen van kruidvat en etos vond ik zelf tegenvallen. En de prenatal doos die is en blijft leuk!
ik vond het de leukste doos. zelfs leuker dan die van prenatal. aleen die sokjes zaten er bij mij niet bij. verder idd. bekers, lepeltjes, rompertje, zeehond, etc