Wij hebben alles bij de babydump aangeschaft en de service in de winkel en bij het leveren vonden we super! Nette overzichtelijke winkel met vriendelijk personeel.
Ben een grote marktplaatsfan en zal daar ook nog wel te shoppen gaan voor dit of dat, maar wat daar aan kamertjes en kinderwagens te koop is verschilt qua prijs niet veel van nieuw...en dan gaat m'n voorkeur uit naar nieuw.
Kamer besteld bij babypark en de rest bij de babydump. De laatste is toch echt een stuk goedkoper, alleen hadden ze daar de kamer niet die we wilden.
ik vind babydump echt helemaal niks. Babypark daarentegen super. Je wordt heel goed en aardig geholpen, alle tijd en je mag alles uitproberen. Bovendien hebben ze in het babypark een budget-gedeelte, wat erg voordelig is!
Hier alleen ervaring met de online winkel van babypark, super snelle service en hele goede comunicatie! Is iets duurder dan babydump, maar die weigeren naar het buitenland te verzenden en als ik eerst binnen NL en dan naar het buitenland moet laten versturen kom ik bij hun duurder uit.
Hebben bij mn vorige zwangerschap alles bij babydump besteld. Ze hadden alles wat we wilden en de laagste prijs garantie. Van de week voor het eerst bij Babypark geweest (onlangs geopend in Veldhoven), moooooie winkel en super vriendelijk personeel!
Wij zijn heel tevreden over babydump, zowel bij de aankoop van het kamertje voor onze oudste als nu met de komst van onze 2e het nieuwe kamertje. Je kan alles alvast op rekening laten zetten, betalen hoeft pas bij levering. Als er in de tussentijd een actie is dan geldt dat ook voor jouw spulletjes. En je kan het altijd terugbrengen. Ook een hele goede regeling als iets achteraf niet goed blijkt te passen. Wij hadden nl een maxi cosi gekocht. Na 2 weken gebruikt te hebben bleek dat bij de eerste keer in mijn auto het ding niet te passen. Kon ik 'm gewoon terugbrengen en een ander model kopen dat wel paste. Super toch!
wij hebben verschillende winkels bezocht. hier heb je ook van asten babysuperstore en prenatal. en babypark en babydump, maar daar heb ik niks gekocht omdat ik het best duur vind. ook heb je babyplanet en daar hadden ze wel weer leuke aanbiedingen. en natuurlijk ikea! ikea rulez! haha
Wij hebben (bijna) alles bij de Babypark (Wormerveer) gekocht. Super mooie winkel en goede service! Vriendelijk personeel, ze herkennen ons ook als we er nu af en toe nog wat kleins halen en vragen hoe het met de kleine gaat. Niet echt belangrijk voor de portemonnee natuurlijk , maar wel leuk. Babydump is wel wat goedkoper, maar ik vond de winkel, zoals hierboven ook al werd opgemerkt, chaotisch en klein (Beverwijk). Het personeel kwam bijvoorbeeld ook niet naar je toe, terwijl het heel rustig was, en ze konden zien dat we er niet uitkwamen.
babypark voor aparte dingetjes en babydump voor de voordelige prijzen.. ik kijk altijd eerst of ze t product wat ik zoek ook bij babydump hebben. verder vind ik dat ze er weinig bijzondere dingetjes hebben (o.a. kleertjes heel simpel) dus die haal ik dan weer bij de babypark.
Hier nog een Ikea-fan!! Ook bijna alles daar gekocht. Verder paar spulletjes van de babydump. Kinderwagen en MC via internet gekocht, was hele scherpe aanbieding en babydump wilde hier niet in mee gaan. Helaas voor hun!
ik heb goede ervaringen met babydump, goede service, genoeg personeel en goede prijzen. Ook als je het ergens anders (bijv internet) goedkoper hebt gezien krijg je het daaar ook voor die prijs. Babypark heb ik pas gekeken maar schrok van de prijzen!!wat en ontzettend dure winkel zeg, daar ga ik niet meer heen maar gewoon weer naar de babydump of de prenatal (hebben geen grote dingen meer nodig)
babydump is super we mochten gister ook gebruik maken van de tankactie die er nu is we hebben voor 50 euro gratis uitgezocht in de winkel :d
Babydump voor kleinere aankopen, werd daar zo slecht geholpen, dat ik er weinig vertrouwen in had om daar grote aankopen te doen, bovendien gunde ik dat onsympathieke figuur die ons 'hielp' geeneens een verkoop. Bij Babypark heb ik juist heel goede ervaringen, fijn geholpen en die prijzen zijn wel hoog, maar in elke babyzaak kun je onderhandelen, uiteindelijk kwamen we nog op een lager bedrag uit voor de kinderwagen dan waarvoor ze hem bij babydump wilden verkopen.
Erg te spreken over de Babydump.. Goed geholpen! En prima prijzen als je ze gaat vergelijken.. Babykamer, kinderwagen, box en nog veeeeeel meer daar gekocht