om 12 uur willen we graag eropuit maar weet niet tussen welke winkel ik moet kiezen ? welke winkel heeft jullie voorkeur? en welke is het goedkoopst als dat uit maakt? mijn vriend moet niet schrikken hihi! heb al een kinderwagen en babykamer! en mijn meiden van 4 en 5 gaan gezellig mee
Ik las laatst ergens dat (Consumentengids? Weet het niet meer) dat babydump echt de goedkoopste is qua kleine spullen, maar niet met babykamers en de grote dingen.
Babydump vind ik het leukst. Goedkoper dan babypark ook. Nou ligt het misschien wel aan de vestiging, het babypark in Kesteren ben ik sowieso geen fan van.
Het aanbod bij babypark is groter en mooier (duurdere merken) maar babydump is goedkoper. Op praktisch alle producten scheelt het een paar euro. We hebben ze hier beide dus ik kijk altijd eerst online waar iets het goedkoopst is.
Ik ga voor babydump! Is goedkoper (geeft laagste prijs garantie!) en ik vind het personeel vriendelijker... Maar goed, dat kan per vestiging schelen natuurlijk! Als t vriendliefs eerste tripje babyzaak is... Dan maakt t niet uit! Schrikken gaat ie toch (ik raakte zelf ook wel eens overdonderd hoor... hormonen in combinatie met het beste voor je kindje willen en te veel keuze)
Over het algemeen is baby-dump goedkoper volgens mij. Maar je gaat eerst alleen kijken toch? Je zult niet gelijk iets kopen. Dan zou ik juist eerst naar de duurste gaan. Als hij dan daarna meegaat naar baby-dump valt het daar misschien nog mee. Als hij dan van schrik het budget al wat naar boven heeft bijgesteld, kun je mooi wat meer kopen, haha. Babypark heeft wel mooiere winkels. De site van baby-dump is weer net iets overzichtelijker, vind ik. En ik lees van beide winkels hele tevreden als hele ontevreden reacties als het gaat om (grote) bestellingen. Dus ik denk dat je, waar je ook besteld, het altijd kunt treffen of pech kunt hebben.
Grappig, ik zag net toevallig een advertentie van babypark met laagste prijs garantie. Naar welke je ook toegaat het loont dus mogelijk om de prijzen van de ander te weten (ipad, smartphone) dan kan je misschien nog over de prijs onderhandelen. (Sowieso doen als er tenminste geen andere klanten staan mee te luisteren)
Nou vorige week zaterdag babydump eindhoven geweest, maar op een zatdag ga ik noooit meer... En aanbod van babykleertjes jongens viel erg tegen!
Ik zou gewoon lekker naar beide winkels gaan Spulletjes uitzoeken / ideeën opdoen en dan thuis (of op je smartphone) prijzen vergelijken en daar halen waar ze het goedkoopste zijn. We blijven toch Hollanders En net wat tupp zegt: wat betreft service verschillen de winkels niet zo heel veel van elkaar. Bij beiden zowel hele tevreden als ontevreden klanten. Ik ben zelf érg tevreden over de Baby-Dump, maar de winkels van de Babypark vond ik prettiger om te bezoeken. Spullen van de Baby-Dump heb ik dan ook veel online besteld.
Ik vind Babypark echt een onprettige winkel, maar dat kan aan de vestiging liggen. Het lijkt heel groot, maar de kamertjes gingen hier naadloos over in peuterkamers etc. Eigenlijk viel de uitgestalde collectie nogal tegen. Babydump was hier een niet zo hele mooie winkel, maar ze hadden veel, duidelijk gecategoriseerd, vriendelijk geholpen etc.
Babypark geeft ook de laagste prijs garantie. Babypark is ook veeeeeeeeeel mooier dan babydump en ook veel groter. Ook veel meer keus en de show kamertjes zijn heel mooi ingericht (leuk om ideeeen op te doen..) ze hebben ook een grote ruimte met showroom modellen die voor weinig weg gaan... Ik zou echt naar babypark gaan
Maar die laagste prijs garantie geldt waarschijnlijk alleen bij exact hetzelfde product. Bijvoorbeeld wieglakentjes e.d. zijn bij babydump gewoon echt goedkoper. En als je dan aankomt met laagste rijs garantie, zullen ze waarschijnlijk zeggen dat ze daarin niet meegaan omdat het bijvoorbeeld een ander merk is. En dan betaal je bij babypark uiteindelijk dus toch nog meer dan je bij babydump zou doen. En voor babykamers geldt dat misschien ook (geen idee, daarvoor heb ik nooit prijzen hoeven vergelijken). Dat ze gewoon andere (duurdere) merken hebben staan. Dan heb je niks aan laagste prijs garantie. Wel handig als je kijkt voor een stokke kinderstoel of een maxicosi autostoel, die hebben ze in elke winkel wel en kun je dus wel echt vergelijken. Overigens heb ik nooit gebruik gemaakt van laagste prijs garantie. Dat zou ik alleen doen als ze ook echt onder de prijs gaan zitten van de andere aanbieder. Anders betaal je net zo veel en maakt het dus voor je eigen portemonnee niks uit waar je het koopt. Nou, dan koop ik het persoonlijk liever bij de winkel waar het gelijk al beter geprijst was.
Ik ben zelf helemaal fan van babypark. Mooie, grote winkel. Ben een keer in babydump geweest, wat een drama was dat zeg. Ongeïnteresseerd personeel, rommelige winkel. Ligt de k ik echt aan de vestiging waar je heen gaat.