Sorry moet even stoom afblazen! Vanmorgen was ik naar Babydump gegaan, om spullen in te gaan slaan, kinderwagen, slaapkamertje etc etc alles nieuw, wilde eerst mn oude spullen gebruiken, maar na 2 keer te zijn gebruikt door mn twee dochters, vond ik het wel een goed idee om toch alles maar nieuw aan te schaffen. Anyway, kom vanmorgen aan, loop naar binnen met mn dochtertje van 2, kijken ze je aan zeggen niet eens goede morgen of hallo of weet ik veel wat, naja ok, maar ik sta bij de stoeltjes te kijken voor mc, om me heen te kijken, nog geen hulp. ga naar de kinderwagens toe, en staat een vrouw van hun die is om te helpen, roep ik haar, gewoon netjes, mevrouw kunt u me helpen? neee zeg loopt ze gewoon weg, kijkt me aan en loopt gewoon weg, nou vraag ik je??? ik nog eens roepen een stuk harder, loopt gewoon weg. Naja ben naar de kassa gegaan, voor die gratis doos en tas, en draai me om zitten ze met zn 3en!!! een vrouw die net binnen was komen lopen met haar moeder, aan t helpen. nu vraag ik je, dit slaat toch alles? Voelde me echt even of je niet goed genoeg was om daar iets te kopen, en zo minachtend ook hoe ze deden. (echt kijken en met de ogen draaien van wat moet je hier) Ok ik liep in een zwart shirt, spijkerbroek en mn "boots", maar is dit een reden om niet te komen helpen als iemand je roept, had ik dan nettere kleding aan moeten doen met een hak eronder (loopt niet fijn meer, kan ik je zo al vertellen) mn haar netjes op een staart en gedouched en wel ben ik er heen gegaan (doe ik elke dag, maar voor de zekerheid, omdat ik met honden ook regelmatig werk) Ik voel me in ieder geval als een paria behandeld, ik weet niet of er nog meer zijn die dit hebben meegemaakt? of komt dit door de hormonen? of was ik echt niet netjes gekleed, is een net schoon t-shirt en nette broek die ik alleen aan doe als ik op bezoek en of belangrijke dingen heen ga. Heb ik nu iets fout gedaan, voel me ook onzeker doordat ik zoveel ben aangekomen en van vanmorgen heeft dit alleen maar versterkt Ik koop NIETS meer bij bd voor mij hebben ze geheel afgedaan, ben altijd enthiousiasst geweest over hun, maarre deze "service" van hun heeft van mij afgedaan. Sorry voor mn lange zeur gedoe, maar moest t even van me afschrijven, zit er namelijk wel mee, moet ik nu een half uur terug rijden en uitleggen dat ik me zo voel behandeld, of even bellen, of niet meer gaan, want kopen ook al is dit de dichtsbijzijnde winkel, ik koop er niets meer! Alvast bedankt voor het "luisteren" en sorry dat dit zo langdradig is, sorry Veel Liefs, Aviya ps. of zou dit komen omdat ik alleen was, en mn dochtertje bij had?
zijn idd klerelijers daar. vooral die ene korte vent. stuk sjagerijn. mijn ex buurvrouw werkt er ook. ook al zon takkewijf!! kort blond haar, brilletje op. loopt beetje raar. zo heeft ook dr gal gespuugd
Ik zou er niet meer heen gaan en me er niet druk om maken is zeker nie netjes wat ze hebben gedaan ik had denk bij t weg lopen n steek onder water gegeven vind t belachenlijk dat ze kijken naar bv je aan hebt vreselijk en wat je aan had meid is toch niks mis mee lekker aantrekken waar jij je goed bij voelt
pff gelukkig ligt dus niet aan mij? nee was een vrouwke met donkerblond haar met pony en kort staartje in dr haar, en een vrouw met bruin/rood achtig kort haar, en nog eentje maar die heb ik niet goed gezien en van die kleine man met bril kreeg ik die tas en co en in die tas zat een rompertje rood van quinny. Pff dacht echt dat t aan mij lag, enne is wel evne fijn he om gal te spouwen
ik zou het vooral niet zo vreselijk op jezelf of je uiterlijkheden betrekken.misschien hadden ze een probleem of met het verkeerde been uit bed gestapt. wel vervelend dat je je zo voelde maar dat zegt meer over hun klantonvriendelijkheid dan over jou
Dank je wel, alleen een steek onder water... wilde dat ik zo adrem was maar dat kan ikniet (weet niet hoe) Dank je wel dat het er niets toedoet wat je aan hebt, klant hoort koning te zijn, en als er geld geïnvesteerd wordt moet je daar als winkel toch blij om zijn zeker in deze tijden?
Dat is niet fijn nee. Ik ben in Roosendaal geweest en ze waren wel vriendelijk hoor, maar ik kon duidelijk merken dat ze vrouwen die zichtbaar verder zwanger waren dan ik veel beter hielpen en uitgebreider. Vond ik best lullig. Misschien is dat het bij jou ook geweest?
Ben er ook 1 keer geweest, werd ook amper naar ons gekeken. Heb wel zo'n idee dat die mensen daar niet veel gewend zijn, ook de locatie is wel apart vond ik.
Ben pas 14 weken maar wel al 16 kilo aangekomen en derde telg, ik zie er nu al uit of ik elk moment kan bevallen zeg maar , maar ook al is iemand d "verder" dan een ander, mag dit nog geen reden zijn om niet goed en uitgebreid te helpen. Even voorbeeldje, als ik nou naast een kennis van me ga staan die bijna op het eind is, denken ze nog dat ik diegene ben die moet gaan bevallen Maakt mij niet uit, mn centjes kan ik overal kwijt, maar wel ergens waar ze normaal "handelen" zeg maar Sleeuwijk is een, heel netjes gezegd, een "kerkdorp" waarvan je juist zou verwachten dat deze mensen behulpzaam en zakelijk zijn, en goede service, maar dit bewijst het tegendeel maar weer. Locatie is idd apart, je mag eerst geheel sleeuwijk door, en dan kom je op een achteraf stuk industrie terrein Maar blijkt wel dat dit dus niet tussen mn oren zit, dank jullie wel voor jullie super reacties! Weet je wat ik zo jammer vind, dat Baby huis Lotje in Wijk en Aalburg er al jaren niet meer is dat was echt een fijne winkel, als die nu naar een plek waar veel bedrijven zaten was gegaan, was dat nu een ook keten geweest, alleen is die mevrouw geloof ik gestopt vanwege ziekte en verhuizing? (ervaring door mn tante die toen zwanger was, daar samen heen geweest)
Schandalige winkel vind ik het, helemaal mee eens. Heb ook spijt dat ik m'n kinderwagen daar besteld heb.. Moesten laatst een half uur rijden naar Babydump (half uur rijden van ons huis) Om een leuke schommelstoel voor de baby uit te zoeken. Dus ik vraag (ook bij ons kwam niemand vragen om te helpen terwijl ze NIKS te doen had en een beetje bij de balie stond te hangen) of ze een bepaald stoeltje in een andere kleur hadden en geeft ze al antwoord : Ja mevrouw dan moet u even op internet kijken en sowieso moet ik alle stoelen bestellen want we hebben hier niets op voorraad (echt een enorme Babydump..) Nou rij je dus een uur van jan l*l heen en weer om vervolgens ook nog 'geholpen' te worden door zo'n miep wat totaal niet in de klant geïnteresseerd is. Hier dus ook geen Babydump meer!
Zo he dat is helemaal asociaal zeg!!!! gossie mikke, dan had ze toch gewoon even voor je kunnen opzoeken? pfff en niks op voorraad, mn hakken! ze had gewoon geen zin om iets te doen! Idd geen bd meer hier ook nietmeer hoor!
Hmm wij gaan altijd in Sliedrecht.. Gewoon leuke en aardige mensen Wel vervelend dat je zo naar behandeld bent
Wat vervelend dat jullie zo geholpen worden. Hier heb ik gelukkig andere ervaringen met de Babydump, dus het ligt waarschijnlijk aan de winkel.
Nou ja zeg, een cursus "klantvriendelijkheid" kunnen ze daar wel gebruiken Je moet het je niet persoonlijk aantrekken, het ligt niet aan jou in ieder geval. Als het mij was overkomen, had ik zeker weten een snerende opmerking gemaakt voordat ik daar die toko uit was gelopen. Wat denken ze wel niet daar??:x
Tuurlijk moeten ze je net zo goed helpen, dat bedoelde ik ook niet hoor. Maar had gekund he, dat was mijn ervaring nl. En wilde er mee zeggen dat het niet aan jou ligt, maar aan de verkopers. Succes met shoppen.
Ja wij zijn moslims, we werden van achter uit de winkel gevolgd door 2 verkopers toen we ons tourtje door de winkel maakte haha, we waren nogal een attractie leek het wel En de locatie, ik had echt het idee dat we compleet fout zaten toen we erheen reden.. maar niet dus haha.
Dat is te ver weg, helaas, maar misschien valt het daar dan weer wel mee, ben nu boos af zeg maar, maar voor mij heeft bd echt afgedaan, helaas Dan moet het idd aan de winkel liggen inderdaad, maar dan vraag ik me af, moet ik nu terug gaan of de telefoon gebruiken en melding maken bij het hoofdkantoor dat ze een klantvriendelijkheids cursus wel kunnen gebruiken? Ligt dat ook in Sliedrecht?
owh nee was niet tegen jou hoor, sorry als dit chagerijnig overkwam, snap geheel wat je bedoelt!!! sorry! Dank je wel