Sliedrecht zijn wij dan weer niet weg van. Wilde een autostoelje kopen de tobi en de man vond dat onze zoon (2,5 jaar)met zijn 12 kg best in een stoeltje kon voor 15 kg en zwaarder. Het scheelde ten slotte "maar" 3 kg echt te dom voor woorden! Onze zoon is inmiddels 3,5 en weegt nog maar 13 kg dus mag nog steeds lekker in zijn Tobi zitten. Man vond het wat overdreven en had ons zo die andere stoel verkocht hij vroeg zelf niet eens hoe zwaar onze zoon was. Dus ja volgens mij is er met elke winkel wel wat, babydump spijkernisse zijn wij geweest en werden wij super geholpen dus ligt echt aan het personeel.
Ben daar ook geweest volgens mij (ergens in een gehucht is dat toch? bij weilanden enzo?) Maar ik ben heel goed geholpen en heb al mijn spullen daar gekocht. Dus ik herken totaal niet wat je zegt! En ik kwam er met 17 weken en had toen nog geen buik hoor.
Naja zeg, dat is helemaal discriminatie ook nog eens, dan hadden ze wel kunnen vragen of ze konden helpen als ze toch achter jullie aan liepen. Uhm bij mijn weten zijn jullie geen attractie maar menselijk met gevoelens en alles er op en er aan! weet hier even geen woorden voor, wat is mis met Moslim zijn??? niks bij mn weten!
Veel weilanden inderdaad in de buurt Maar was je ook alleen? of met je man of moeder of iemand anders erbij? Dan heb je geluk gehad ben in ieder geval blij dat er ook nog mensen normaal geholpen worden
Daar zou ik ook mijn inkopen niet doen! Wij zitten dichtbij Zwinderen en heb daar goeie ervaringen. Worden altijd meteen geholpen eind juni in Eindhoven geweest, leuke winkel, maar ga liever na Zwinderen. Vind ze in Zwinderen veel klantvriendelijker.
iets te ver weg maar wel fijn om te weten dat niet iedereen zo slecht behandeld wordt en dat het overal anders is!
Was samen met mijn vriend. En is al 4 jaar geleden dus misschien was het ander personeel. Nee vond het een overzichtelijke zaak en werden goed geholpen dus nee niks om over te klagen eigenlijk. Vond Burgerhout in Sliedrecht bv echt een vreselijk armoedige zaak dat we zeiden hier kopen we niks!!
Ik kom er regelmatig (onder meer afgelopen maandag nog). We zijn er altijd netjes behandeld, en hebben er meerdere aankopen gedaan waarbij we altijd uitgebreid advies hebben gekregen. Wij zijn ook van het type spijkerbroek, en nee, we horen absoluut niet bij de lokale kerk... Wel jammer dat je er zo'n rotervaring hebt gehad... Het zou voor mij ook een reden zijn er niet meer te komen.
Goed om te weten! Burgerhout, no go dus. en idd mn jongste dochter wordt eind van het jaar 3 en toendertijd was het idd anders, zal door het personeel komen, wel heel jammer! Scheelt altijd wel als je met zn tweetjes bent denk ik ook?
Denk dat als je iemand mee neemt en of met je man of partner (om niemand tegen het hoofd te stoten ) er heen gaat, het ook anders zal zijn, maar dat zit er voor mij allemaal niet in, doe alles alleen ook, dus dit helaas ook (ook al had 1 iemand gezegd dat hij er toch bij zou zijn en mee alles zou regelen, niet dus...)
Ik ben begin van mijn zwangerschap (toen je niets zag) naar de babydump in Grou (Friesland) geweest om te kijken wat er allemaal is en zaken te vergelijken. Daar heb ik op dat moment niets gekocht, maar ze hebben me wel alles goed uitgelegt en heel vriendelijk behandeld. We kregen zelfs koffie en thee. Daarna ben ik naar andere zaken geweest maar vond de prijzen veel hoger liggen dus ben terug gegaan naar de babydump in Grou. Weer vriendelijk geholpen, weer koffie en thee, en best wat leuke spulletjes, kinderwagen en box gekocht. Ik ben over de winkel erg te spreken over de manier van betalen wat minder. Liefst betaal ik gelijk in de winkel, maar de produkten die bezorgd worden moest of bij de chauffeur tijdens levering of 5 werkdagen via de bank. Ook hadden ze de box nog niet op voorraad en is de dag van bezorging al 2 keer gewijzigd. En thuis blijven van 8.00-18.00 vind ik ook niet heel handig. Maar goed daarbij scheelde de prijs heel erg met andere zaken.
hier word onze bestelling 20 juli geleverd en mogen gewoon een paar dagen van te voren in de winkel betalen
Later in de winkel betalen heb ik niet gevraagd. Het is voor ons zeker 40 min rijden. Niet dat het erg is, maar voor alleen betalen niet echt handig. Maar nu boeken we het over via de bank en zorgen we voor een bewijs van betaling uitgeprint.
Met Babydump Eindhoven wel goede ervaringen. Daar hebben het meeste aan spullen gehaald. @Rozeroos; wij konden wel direct in de winkel afrekenen, ook al werd dat pas 2 maanden later geleverd. Kregen de box kado van m'n schoonouders en die wilde dat liever direct betalen, geen probleem.
Ik ben nu 2 keer bij de baby-dump in Utrecht geweest en ook ( ter vergelijking ) meerdere keren bij Prenatal. Ik vond dat ik bij beide winkels de verkopers juist om me heen vond zwermen... Pas na duidelijk zeggen:'We kijken even'... Liepen ze na een vriendelijk:'Als we kunnen helpen, geef een gil!' weer verder. Geen ervaring mee.... Maar zo heb je overal denk ik wel een snel horken die niet weten hoe ze keurig iemand te woord moeten staan of kunnen helpen.
Oh ja... de babydump in Sleeuwijk, daar was ik in 2007 al klaar mee, haha. Ik kwam daar samen met mijn man (zwanger van de eerste, we hadden alles nodig, grijp je kans dan zou ik zeggen...) en werden een partij lullig behandeld! Mijn man vroeg iets over een prijs van een slaapkamertje, kregen een preek over het feit dat die man helemaal beu was dat mensen altijd maar om korting vroegen etc.. nou ja... We zijn gegaan en hebben vervolgens een fortuin uitgegeven bij Babypark, daar werden we wel fatsoenlijk behandeld.
Het moet toch ook niet uitmaken hoe je eruit ziet of aan hebt of je geholpen word of niet ? Maar hier bij de babydump ook al eens gezeik gehad, dus ik kom er ook niet meer.... Weer een klant minder
Babydump Eindhoven is gelukkig wel super klantvriendelijk! Echt hele aardige mensen en erg behulpzaam Ruilen ook geen probleem. Keer muziekmobiel van 80 na 6 maanden geruild omdat hij stuk was en kreeg gewoon een nieuwe zonder te zeuren, hoefde nogineens de bon te laten zien. Zijn daar erg klantvriendelijk wat ik van de Prenatal niet kan zeggen in Son
Vorige week oop bij bd in Sleeuwijk geweest, ik vroeg advies voor een campingbedje. Ik had interesse in een duurdere, zegt ze: waarom neem je die niet? Die is ook goed hoor. Vond ik beetje vreemd...je wilt toch zo goed mogelijk (wel op een eerlijke manier) verkopen? Vervolgens loopt ze weg met de mededeling: ik zet hem klaar voor je bij de kassa.punt. :O Had ik gezegd dat ik hem ook echt wilde dan? Najah...ik wilde hem wel, dus maar genomen, maar vond het wel raar. Toen ik iemand zocht voor info was er werkelijk in heel de winkel niemand te bekennen, dus ben maar gaan wachten bij de kassa, dan moeten ze wel komen. vaag, want toen wij de babykamer en kinderwagen daar hebben gekocht werden we super geholpen! Ligt denk echt aan wie je als medewerker hebt.. Baby en Tienerstore in Sliedrecht vind ik echt een baggerzaak. Personeel wat daar rond loopt weet van geen toeter of blazen, áls ze er al rondlopen... en dat op een zaterdag....