Bij de Baby-dump in Sliedrecht ben ik ook 1 keertje geweest, vreselijke zaak vond ik dat. Inderdaad niemand die kwam helpen en ik was toch echt zichtbaar zwanger. Verder een paar keer in Spijkenisse geweest en het personeel daar is aanzienlijk vriendelijker en behulpzaam. Overigens las ik ergens dat Burgerhout afgedaan heeft en daar zijn wij nu juist weer goed geholpen. In Sliedrecht zijn we een keer voor wat kleine dingen geweest en daar werd een vraag keurig beantwoord. Verder komen onze kinderwagen en de babykamer uit het filiaal in Rotterdam (nu Capelle) en daar werd ook uitgebreid de tijd voor genomen. Wat mij betreft steeds een prima service. Edit: ik bedoel natuurlijk baby-dump in Sleeuwijk
Hier kreeg ik dankzij Burgerhout pas mijn babykamer met 38 weken omdat ze die van ons ´per ongeluk´ aan andere mensen hadden verkocht. Matrasje was ook vergeten en kwam met 40 weken, muurplank kwam pas toen onze dochter al 4 maanden was.
Wij hebben alles gekocht bij Babydump Beverwijk, werden onwijs goed geholpen ook daarna toen we voor een campingbedje kwamen of hobbeldiertje. Wordt er altijd vriendelijk aangesproken. Babypark vindt ik juist niets, loopt haast geen personeel rond en als ze lopen lopen ze je zo voorbij tenzij je bij een babykamer van 3000,- staat dan zien ze je wel.....kaklui.
De babydump in sleeuwijk is gewoon echt geen fijne winkel, je wordt er als oud vuil behandeld. Helaas wonen we er erg dichtbij, dus als je even iets nodig hebt ga je er wel heen.