weet iemand welke site goede kwaliteit levert met het zelf maken van een geboorte kaartje? wat is je ervaring met die bepaalde site? alvast bedankt! Edit moderator: Verplaatst naar de babyuitzet. Graag goed opletten waar je een topic start.
www.geboortepost.nl Kan je een idee van hun uitkiezen, maar je kan ook zelf wat maken en uploaden. Ik heb destijds de geboortekaartjes van Jelina daar gemaakt. Super snele levering. Als je wat meer betaald worden ze zelfs voor je opgestuurd. Alle mensen hadden ze binnen 2 dagen in huis. Echt een aanrader vind ik dus.
ik ben het helemaal eens met veraenroy. Wij hebben ook daar ons geboortekaartje gemaakt ( zelf ontworpen). Ook had ik alle adressen ingevuld en hup toen ze geboren was laatste dingen ingevuld en verder niks aan hoeven doen. Ook hebben we de kerstkaart daar gedaan, vind het een goede site en is in vergelijk met andere helemaal niet duur.
Wij hadden ook onze kaartjes via geboortepost. Echt een super service en niet zo moeilijk om toch leuke kaartjes in elkaar te zetten!