Ben vandaag naar Baby Dump geweest. Om kamertjes te kijken en natuurlijk de doos op te halen. Kreeg ik een groene tas met twee t'shirtjes, een slabbetje, drie lepeltjes een sticker en een bon voor 5 euro korting in. Dus geen doos? Wat hebben jullie gekregen? Groetjes Britt
Had die doos ( had wel alles in de doos zitten) 1 rommertje, 1 t-shirtje, 1 paar sokjes, 3 lepeltjes, 3 bekers 1 stikker, 1 kortingsbon van 5, 1 bewaardoos voor billendoekjes, 1 slabbetje Dus best wel een gevulde doos vonden wij
dat zal dan wel nieuw zijn, ik kreeg een doos, met daarin : slabbertje, t-shirtje, 3 lepeltjes, 3 drinkbekers, reisding voor billendoekjes, 5 euro kledingbon en een knuffeltje
Nou misschien dan even langs een andere zaak rijden. Alleen als ik in de buurt ben dan.. Wat kan een mens hebberig worden van al die gratis dingen..hi hi Britt
Ben beneiwud wat ik krijg, wij gaan vandaag naar het filiaal in Utrecht... Laat het je nog wel weten...
dat zou kunnen, of het is gewoon nieuw dat ze geen dozen meer geven.. alles veranderd toch wel steeds..
We hebben een groene tas gekregen met daarin de doos, een rompertje, t-shirtje, 3 bekertjes, 3 lepeltjes, bewaardoosje voor billendoekjes, een sticker en een kortingsbon. en een slabbetje. Wel leuk in iedergeval!
it kreeg ik ook. de verschillen zijn wel duidelijk aanwezig met wat je daar krijgt, want een collega van mij kreeg totaal iets anders en dus ook veel meer
3 drinkbekers, reisding voor billendoekjes en een knuffel zaten er bij mij dus niet bij.. ach er zijn wel ergere dingen in het leven.