naar de huisarts ivm korte luteale fase

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door music4life, 27 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. music4life

music4life Niet meer actief

ik ga morgen na 10 maanden en 1 mk verder ,naar de huisarts omdat ik een luteale fase van 7-9 heb! wie heeft hier ervaringen mee en wat kan ik verwachten;)

2. Alita

Alita Niet meer actief

succes meid!!

3. Succes meid! Hoop dat ze je kunnen helpen, want dat is idd wel kort... Misschien dat ze het met medicijnen /hormonen kunnen verlengen?
    Hou je ons op de hoogte?!

4. thirza72

thirza72 Actief lid

28 dec 2009
    259
    0
    0
    Ik heb geen ervaring met de dokter wat betreft een korte LF, maar ik heb zelf wel een korte LF van 9 dagen.
    Ik ben hier 2x zwanger meegeworden, de eerste keer werd helaas een miskraam en nu ben ik gelukkig 16 weken zwanger.

Ik heb er beide keren 7 rondes over gedaan om zwanger te worden.
    Maart ik ben ook al wat ouder (37jaar)

Ik hoop at het bij jou ook goed gaat komen, maar het kan dus wel met een LF van 9 dagen!

5. music4life

music4life Niet meer actief

bedankt voor de reacties,,,

6. merel80

merel80 Bekend lid

3 mei 2009
    812
    39
    28
    Hoi, had ik ook steeds. Toen kreeg ik utrogestan. Dat zijn progesteronbolletjes om de luteale fase te verlengen. En de eerste maand dat ik deze gebruikte, meteen zwanger! Misschien toeval, maar toch een leuke bijkomstigheid!

7. Hoe is het gegaan bij de huisarts??

8. Aquilegia

Aquilegia VIP lid

19 apr 2007
    8.914
    3
    36
    Vrouw
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland
    Ik wil me er niet mee bemoeien, maar bij vruchtbaarheidsbehandelingen zul je denk ik nóg meer reacties krijgen dan je hier al krijgt! Daar zitten meer vrouwen met dit probleem. Utrogestanbolletjes zijn inderdaad HET middel tegen een korte LF. Heel veel succes en ik hoop dat het snel lukt en dat het kind een 'plakbeeb' is zoals we inmiddels zeggen!

Deel Deze Pagina