baby eczeem

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Blaak, 4 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Blaak

Blaak Niet meer actief

Oja, te warm aankleden ligt het niet aan, daar kijk ik ook altijd goed voor uit.
    Dus het kan echt een allergie ergens van zijn.
    Heb in ieder geval Neutral wasmiddel gekocht, daar ga ik voortaan zijn kleertjes enzo mee wassen.
    Misschien bij de HA sturen ze me door naar de Huidarts, en gaan ze kijken waar hij precies allergies voor is. Flesvoeding, parfum, of onze katjes .. Ik heb zon gevoel dat het aan de flesvoeding ligt en ook een beetje aan de parum/wasmiddel.

Groetjes, Mandy

2. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Hoi Mandy, als het een koemelkallergie is zou je Pepti moeten proberen, dat is flesvoeding voor kindjes met kma. Ik zou echter hiermee wachten totdat je het met de dokter hebt besproken. Je kunt ook onder het kopje flesvoeding meelezen met het topic "misschien koemelkallergie", wellicht herken je daar ook nog andere dingen in.

3. Blaak

Blaak Niet meer actief

Hoi,

De nieuwe creme en de badolie zonder parfum werken goed! Hij heeft veel minder last, de huid is weer wat witter, dus niet echt rood meer en het is een stuk verminderd! Hij heeft alleen velletjes schilfertjes op zn achterhoofd (hij had berg ook nog eens erbij) waar hij nu jeuk van heeft en zich openkrabt soms. Maar de eczeem is in ieder geval echt een heeeel stuk weg! Ik probeer dus zo min mogelijk producten te gebruiken waar parfum in zit. Was zijn kleding enzo met Neutral.
    Ook was het eczeem zo erg doordat hij vaccins gehad heeft pas geleden.
    Koemelkallergie denk ik dus dattie dat niet heeft.

Gelukkig gaat het nu beter, hij was 4 uur al wakker en sinds die creme, slieptie door tot 8 uur sochtends! :confused: Dus wel een flinke verbetering.

Groetjes, Mandy

Deel Deze Pagina