vragen over zwangerschap

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door natalya09, 5 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. natalya09

natalya09 Nieuw lid

hallo mensen
    wie kan mijn helpen ??

ik heb beging dec mijn spiraal laten verwijderen hoe lang kan dat duren voor je zwanger bent ?
    ik ben nu wel eerder moe en heel veel pijn in me onderbuik en af en toen misselijk wie kan mijn helpen mee deze vragen ?

al vast bedank

gr xxx

2. zonne bloem

zonne bloem Bekend lid

26 aug 2011
    989
    0
    0
    klinkt redelijk als zwanger
    als je begin dec spiraal hebt verwijdert zit je dan direct i je normale cyclus ? (geen idee hoe dat werkt met die spiralen)

dan zou het kunnen zijn dat je ongeveer bu ogesteld had moeten worden...
    desnoods ff een testje doen .... (ik zou WEL een digitale test halen van clearblue, die zijn betrouwbaar, gevoeliger voor hormoon en duidelijk!)

3. draakje24

draakje24 Actief lid

31 dec 2011
    399
    0
    16
    Toen mij spiraal eruit ging had ik direct me cyclus weer ondanks 2.5 jaar geen menstruatie gehad te hebben met spiraal

Met de 2e keer had ik met spiraal elke maand netjes me menstruatie en toen het eruit was idem dito!

dus het kan idd wel gelijk
    hoelang heb je spiraal verwijderd en deze klachtten?

4. Polletjepiek

Polletjepiek Niet meer actief

Eind december 2010 heb ik de mirena laten verwijderen. Na 6 weken werd ik ongesteld.
    Ik heb mij intussentijd ook wel 'zwanger' gveoeld. Het heeft uiteindelijk 9 maanden geduurt voor ik zwanger was. Ik had ook heel onregelmatige cycli.
    Maar goed iedere vrouw reageert er anders op. Er zijn er ook die gelijk zwanger zijn/raken.

Bij mijn dochtertje was ik na 11 jaar pilgebruik binnen een maand zwanger.

5. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

4 jul 2010
    13.212
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    Ik heb 9 februari 2010 mn spiraal laten verwijderen en 15 maart had ik al spugend een positieve zwangerschapstest. Je bent na een spiraal direct weer vruchtbaar, dus het kan direct raak zijn of meer als een jaar duren zeg maar...

6. Gazy

Gazy Niet meer actief

Begin december.... en je kunt gelijk zwanger raken.. ik zou zeggen.. doe eens een test.... het zou heel goed kunnen

Deel Deze Pagina