Oogjes draaien weg

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Cheerio, 21 apr 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cheerio

Cheerio Fanatiek lid

3 dec 2015
    1.112
    57
    48
    Daar ben ik weer met een vraag . Mijn kleine meid van ruim 9 maanden draaide daarstraks 2 x een seconde met haar oogjes weg. Ze kwam toen net uit bed...en zat klaar voor het groentehapje. De eerste keer dacht ik even dat ze een gek koppie trok en wat ongelukkig over kwam. Maar 2e keer weer, en mijn vriend viel het ook op. Hij is er verder heel nuchter onder, hij denkt dat het kwam doordat ze moe was. Ze slaapt afgelopen dagen wel war slechter....nu maar ik de gaten houden...maar vind zoiets helemaal niks. Hebben jullie kindjes dit weleens gehad??

2. birds86

birds86 VIP lid

13 mei 2013
    5.305
    2.002
    113
    Vrouw
    Dit kan met het evenwichtsorgaan te maken te hebben. Vaker last van oor ontstekingen of op dit moment oorpijn?

Houdt het in de gaten en komt het vaker voor dan even naar de huisarts.

Ik ken 1 kindje die dat had maar zij had dan ook een ernstige ziekte waar dit in een bijwerking van was.

3. Vero0504

Vero0504 VIP lid

17 nov 2016
    18.943
    14.996
    113
    Hebben wij ook gehad, toen wilde ze eigenlijk gewoon weer slapen ze was doodop. Hebben t wel in de gaten gehouden maar t bleef bij de 'ik ben kapooooot laat me slapen' momenten dat ze echt extreem moe was dus ik heb het toen verder laten gaan. Ik zie t tegenwoordig eigenlijk maar zelden en dan is ze echt helemaal afgedraaid tot t niveau dat je ze in bed legt en ze gelijk al naar hun slaapplekkie gaan en hoofd neerleggen en oogjes dichtdoen en je zelfs naar je kus kan fluiten.

4. Zohra

Zohra Fanatiek lid

20 mei 2015
    2.005
    322
    83
    Draaien de ogen omhoog weg? Dan was het waarschijnlijk vechten tegen de slaap; als je je ogen dichtdoet draaien je ogen altijd omhoog, en als je ze met geweld probeert open te houden soms ook.

5. maliro

maliro Niet meer actief

Hier wel gehad. Ook absences erbij. Dochter is uitgebreid onderzocht, nooit een oorzaak gevonden. En ze heeft er geen nadeel van ondervonden
    Het kan heel onschuldig zijn maar als je je zorgen maakt en het komt vaker voor, probeer het dan te filmen. Dan heb je het vast gelegd en kun je het aan de (huis)arts laten zien

6. Cheerio

Cheerio Fanatiek lid

3 dec 2015
    1.112
    57
    48
    ja het is 10 minuutjes na ze uit bed is gehaald ongeveer....maar ze lag dan al wakker. Maar volgens mij is ze afgelopen dagen wel wat vermoeider door slecht/weinig slapen. Bedankt voor de reacties in ieders geval, stelt me toch iets geruster ;). En ogen lijken idd wat omhoog weg te draaien gevolgd door het sluiten van haar oogleden heel even...langzame knipper.

Deel Deze Pagina