Hallo Adriënne, Ik schaam me kapot. Maar hier ben ik weer. Sinds 3 dagen ben ik erachter gekomen als ik mijn zoontje de fles ( melk) geef en ik houdt hem in de houding zoals je bv geeft hij netjes op het gemak door drinkt zonder zich te overstrekken . Zodra ik hem in de "normale" positie zet dan begint hij naar een paar minuutjes zich weer te overstrekken, en ik hoor in zijn buikje heleboel geluiden in zijn darmen. Lucht denk ik? Ook als ik over zijn buikje aai hoor je dat eronder lucht zit, zo'n heel apart geluidje. Maar nu geeft mijn man net wat rooibosthee aan hem ( aangezien hij zijn voeding totaal op had voor nu) en hij geeft geen kik. Terwijl hij dit bij de melk wel vaak doet. We hebben ook geprobeerd hem in te bakeren, maar vannacht was echt een ramp. Zijn weer 3 uur bezig met hem geweest voordat hij sliep. Nu proberen we hem al een paar keer in zijn bedje te leggen ( normaal geen probleem) en dan begint hij na 2 minuutjes te huilen. Sorry voor het lange verhaal. Ik vraag me af of jij eventueel een idee hebt waarom hij zich niet overstrekt bij het voeden als ik hem tegen mijn buik aanhoudt. En ik snap niet waarom hij ineens telkens huilt als we hem in bed leggen iets nieuws. Dank je wel xxx Elif
Hoi hoi, Geeft niets hoor, en schamen hoeft al helemaal niet. Hoe bedoel je, in een normale houding zet? Hoe geef je de fles dan? Waarschijnlijk vind hij het fijn om op de bv manier zijn fles te krijgen. Ik heb anders werkelijk geen idee waarom hij zich de ene keer overstrekt bij de voeding, en de andere keer niet. Dat inbakeren, heb je dat op in overleg met het C gedaan? Dat is wel aan te raden hoor, die weten precies hoe het moet. Het lijkt er een beetje op, dat hij overprikkeld is. Hij heeft dan rust nodig. Daarom is het goed om hem dan even te laten huilen, zodat hij zich kan ontspannen, en daarna kan slapen. Voel je daar nioet schuldig over hoor. Het kan natuurlijk ook darmkramp zijn. Je kunt hiervoor infacol gebruiken, dat werkt het beste vind ik. Het is te koop bij de drogist. Groetjes Adrienne
Dank je wel Adriënne! Ik bedoel met de normale houding hihih op je schoot dus en het hoofdje rustend tegen je arm. Beetje moeilijk uitleggen maar zoals iedereen doet dus eigenlijk Ja ik had wel contact gehad met het belgische cb over het inbakeren en zij dachten dat het wel een goed idee was. Hebben me ook gisteren gezegd vandaag al eens de provocatietest te doen ivm de pepti. De eerste keer ging goed maar daarnet ging het dus mis en begon hij hevig te huilen
Hoi hoi, Ik begrijp het, maar wat is er dan anders dan de borstvoding houding dan? Als hij die houding fijner vind, dan is het het beste dat je die houding aanhoudt. Gelukkig dat het CB zo goed begeleidt. Groetjes Adrienne
Uhm tja echt met zijn buikje tegen mijn buik aan. En bij de fles gewoon op zijn rugje in mijn armen zeg maar. God dit is moeilijk uitleggen voor zoiets simpels hihi.
Hoi hoi, Je legt het prima uit hoor, snap het nu. Als het jullie niet uitmaakt zou ik hem leggen zoals het het beste gaat. Groetjes Adrienne
Gisteren bij het provoceren ging het na de 3e fles mis. Ik twijfelde of het misschien erdoor kwam dat hij zijn medicatie voor reflux nu niet had gehad. Maar daarnet weer bij de 3e gemengde voeding ging het weer mis. Ik denk dat ik hieruit mag opmaken dat het toch echt kma is.
Hoi hoi, Het is iets wat je met het CB moet bespreken. Ik ben niet deskundig genoeg op dat gebied. Groetjes Adrienne