Wij hebben later wel een plastic boxkleed gehad, want toen hij wilde 'kruipen' schoven de stoffen boxkleden altijd helemaal mee. Maar goed, toen was hij een heel stukje ouder. Ook hebben wij katten, veel makkelijker schoon te houden (ook al mogen ze er eigenlijk niet in...)
Hier een manneke van eind mei! Heb een boxkleed van snoozebaby(met velours randen) en twee helemaal katoenen. Nou liggen ze de eerste maanden weinig in de box maar toen hij er in ging en het warm was had ik lekker de katoenen er in! Ze zweten toch vrij veel nog hoor als het écht warm is. Katoen neemt dan lekker op en plakt niet. Plastic gaat broeien en kan zelf voor smetplekjes zorgen bij je kleintje. Die plastic kleden zijn wél handig voor onder een katoenen kleed, als het koud is of omdat het lekker zacht is. En voor als je kindje wat ouder is voor op de grond in de tuin.
Ik heb een dochter van begin juni. Ik heb twee Koeka boxkleden, en vind ze heerlijk. Lekker dik, blijven mooi in de was. Ben sowieso fan hahha, maar kan je echt een boxkleed aanraden!