hey, ik ben helemaal uit mijn hum door de H&M. Die hebben hun maten aangepast en nu gaat de babycollectie door tot 92 en begint de collectie voor de mini's bij 92. Beetje jammer, want het spijkerbroekje mt 86 baggie model, was het enige broekje dat mijn zoontje echt mooi zit. En nu is die er niet meer. Hij was al te lang en een keer omslaan vind ik niet erg, maar een halve broekspijp omslaan vind ik toch echt niet mooi meer. De babymaten zijn (wat ik tot nu toe ben tegengekomen) te klein en vooral ook te smal. Waar kan ik broekjes vinden die en betaalbaar blijven en om spekbillen passen? Blijf nu een beetje hangen in joggingbroekjes. Is ook niet erg, vanuit het comfort bekeken, maar een keer een andere broek is ook best grappig. En het gaat om echte spekbillen. 83 cm en 15kg.
Ik ben zelf broekjes aan het maken, hier het tegenovergestelde probleem, alle broeken die in de breedte enigszins passen zijn kniebroeken voor mijn kleine man.. Als ik een broek heb die in de lengte past, kan hij er voor de helft nog een keer bij. Gelukkig hebben we dit probleem niet bij de bovenkleding maar alleen bij de broeken. Van de zomer vond ik dat niet erg, maar nu het wat kouder word wil ik wel graag dat menneertje broeken heeft die lang genoeg zijn.
Mijn zoon heeft erg korte benen. Ik moet al z'n broeken omslaan en als dat te veel wordt, dan kort ik de broeken gewoon in. Stuk eraf knippen, nieuwe zoom maken, en klaar. Is dat nog wat voor je? Koop je gewoon een grote broek die je zelf inkort.
Hier spekbillen en wasbare luiers... ik zit dan sowieso aan stretchbroekjes... van Bakaboe hebben ze vaak leuke modellen die ook over dikke billen heen passen. Nu het winterseizoen er weer aankomt heeft onde meid toch vaak maillots aan met een jurkje erover
Ik heb een redelijk smal mannetje, broeken van de wibra zakken hem af. misschien passen ze jouw zoontje juist wel?
Zoonlief heeft ook spekbillen en vooral hele erge spek benen. Ik heb hetzelfde probleem en kan maar bij 1 winkel slagen: NAME IT. Het is iets duurder als h&m, c&a etc, maar als je daar 2 of 3 leuke spijkerbroeken kan vinden kun je denk ik alweer een heel eind vooruit toch? Opzich valt het verschil me ook nog wel mee. De meeste spijkerbroekjes van de H&M zijn 15 euro en bij name it 20 a 25 euro. de broekjes zijn van heel fijn materiaal waar ze na mijn idee ook nog eens veel fijner in kunnen bewegen. Niet stug ouzo maar gewoon lekkere stof. En hij past dus over mijn lieverd zijn spek beentjes heen
Haha, goed, name it dus, of zelf de naaimachine pakken. Misschien toch de tijd om eens een cursus omgaan met de naaimachine te gaan volgen. Bedankt voor de tips.
Naar mijn idee zijn de kleertjes van de Hema ook redelijk breed. Ik ben in ieder geval blij dat er knopenelastiek in zit, onze meid heeft niet genoeg spekkies
Prenatal heeft nu ook een eigen lijn jeans en die zijn geweldig. Gave modellen en geschikt voor bolle billen en benen Ze kosten 17,99.
Hema en prenatal zitten ook goed en merken als z8 ook. H en M heb ik 1 keer geprobeerd bij mijn spekkige dochter, was niet eens aan te krijgen haha.
Mexx en broekjes van het duitse merk Okay. Ik heb ze van mn stief moeder gekregen, geen idee waar ze die vandaan haalt, maar ze zijn goed voor spekbilletjes