Want mijn meisje kan staan.. Ze trekt zich sinds deze week op tot staan aan de leuning en aan stoelen. Ze kruipt niet maar denk dat ze dat over gaat slaan aangezien onze huiskamer zo klein is! Kan niet wachten op de eerste stapjes, ben blij dat ze aardig lang is zodat ze tenminste langer is dan de bank nu.
Dat is vlot! Leuk he. Mijn dochter is 7 maanden en een week maar die rolt zichzelf de hele kamer door. Verder geen aanstalten om te kruipen, tijgeren of wat dan ook. Ben benieuwd wanneer dat gaat gebeuren...
Dat kreeg ik te horen Staan zal makkelijker zijn voor haar omdat er weinig ruimte is. En ja...Inderdaad aardig snel..Oh jeetje.
Hier dachten we dat ze kruipen over zou slaan omdat ze al maanden met/aan alles liep en rende en verder al tijgerend er kwam. Maar toch besloot ze dat kruipen sneller was. En kleine ruimte maakt niks uit hoor als ze ergens willen komen moeten ze toch of lopen of kruipen.
Ah, mooi he, de eerste keer staan. Stapjes kan ook best wel even duren! Mijn mannetje stond met 8 maanden, nu 6 maanden verder loopt hij nog steeds overal langs, maar nog echt geen losse stapjes! Kruipen kan ze ook best nog wel eens gaan doen. Geniet van het staan, dat zal ook steeds makkelijker gaan voor haar. Straks heeft ze alleen nog maar een broekspijp nodig om omhoog te komen.
Hihi is nog pas het begin. Hier kruipt ze al vanaf 5.5. Trekt op vanaf 6.5 en nu 7 maanden ze kruipt dus als een speer tot iets waar ze op kan trekken dan staat ze en loopt langs. Nu ook kan ze 1 hand los en zo komt ze op diverse hoogtes lagslopen en overschakkelen van bed naar tafeltje. Ze klimt nu ook naar poef dan op bank dan op wensterbank. Ze valt voordurent of komt vast te zitten. Ze trekt nu kasten en lades open en gaat erop staan. Ze smeet met de deuren hihi En ja... Ze klimpt op onze benen naar boven hihi We moeten haar zo overaal mee slepen Dus hihi bereid je voor )
We hebben ook kleine ruimte maar kruipen kon ze echt heel goed ze vond het niet nodig gewoon. Nu vind ze het nodig omdat ze ziet dingen op welk ze kan zich optrekken en ook dat ze achtermij nu gaat omdat mijn been zit ze ook als optrekobject hihi