baby en broer/zus op de basisschool

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Seth, 17 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jannie1980

jannie1980 Fanatiek lid

15 dec 2010
    3.773
    1
    38
    NULL
    NULL
    hmm, hou dit topic in de gaten..
    hier de oudste op school... is 25 minuten fietsen(of 20 min. met de bus) en moet dan ook weer terug.. hij blijft al over, maar zie er wel een beetje tegenop straks.. wil BV gaan geven.
    dus hoop hier wat tips op te doen..

(zal de eerste 6 weken met de bus gaan en daarna gaat de kleine in de fietskar)

2. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.272
    6.801
    113
    Ja ik neem Julian gewoon altijd mee in de weken dat er niemand verder thuis is.

Ik probeer zijn slaapjes te plannen. Dus ik haal hem er 11.00 sowieso uit en 15.00 uur er uit.
    Van 9.30-11.00 slapen en van 13.30 tot 15.00.

Wij wonen 2 minuten bij school vandaan gelukkig.

En ik heb het geluk dat mijn man minstens 2 weken volledig thuis is ( soms meer) dus dan is er altijd iemand thuis.

3. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ik denk dat een baby in zo'n geval een beetje met de flow mee moet. Ik moet T soms wel wakker maken om zn zus van de speelzaal te halen, tja dat is dan zo. Ik zou zelf niet mn kindje alleen thuis laten (is er geen buur waar je een babyfoon kunt droppen?).

Ik heb zelf altijd BV gegeven en heb dus ook wel eens in de ouderruimte van de speelzaal/basisschool zitten voeden. Maar dat kan ook met een fles neem ik aan (flesje mee ed)?

Mn schoonzus ging vaak met de wandelwagen naar school, ofwel met een plankje (baby in de wagen) ofwel met de draagdoek. Zij liep er denk ik ruim een half uur over. Inmiddels heeft ze een derde en die sliep in het begin veel in de draagdoek.

4. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Ik mag zeker mijn mening geven en ook al heb ik een ouder kind:D

Dat betekend niet dat ik niet in deze situaties gezeten heb of nog zit.

Als ze ouder zijn gaan ze ook op clubjes(voetbal zwemles)ect ect waar ze niet alleen heen kunnen dus ook halen en brengen en juist net onder het bedtijd. Met andere worden maak die dingen dus ook me;)

5. annekulpe

annekulpe Fanatiek lid

7 sep 2006
    4.277
    2
    0
    gastouder
    zwolle
    hoi seth,

wij hebben de kids van ongeveer zelfde leeftijd!
    en ik moest het ook flink aanpassen...
    kleine meid gaat er om 9.30 in tot 11.30 en om 13.30 tot 14.50 en ze gaat er voor de nacht om 18.30 in

gelukkig pakte ze het vrijwel goed op, alleen is de kleine muppet alwéér ziek en wil ik haar niet wakke maken, gelukkig heb ik ene vriendin die valentijn om 15u thuis afzet

ze drinkt smorgens haar melkfles zekf leeg, en om 11.30 (prop) een fruithap
    naar school toe
    tussen de middag is er EVEN tijd om te oefenen met brood en gelijk weer naar school
    naar bed
    uit bed pluken en naar school

weet je wat de pest is, valentijn heeft van 12 tot 13 pauze en dat is best wel sjezen tussen de middag

Deel Deze Pagina