Sprong, tandjes, zien aan het worden....

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door sassie25, 18 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sassie25

    sassie25 Fanatiek lid

    15 nov 2009
    4.613
    0
    0
    bakkersmeisje
    Bleiswijk
    #1 sassie25, 18 mrt 2011
    Laatst bewerkt: 18 mrt 2011
    Hier weer een mamma die lekker aan het tobben is met haar kindje!

    Ik heb er geen diee meer van wat er nou is. Hij heeft ineens het slapen overdag uitgevonden, van zo ongeveer een half uur overdag slapen, slaapt hij nu ineens 3x en vaak is dat anderhalf uur per keer!
    Hij gaat zonder mokken gewoon liggen en slapen, terwijl het normaal altijd drama is! Nu is dat natuurlijk super fijn voor hem, maar als hij wakker is is hij in no - time weer moe en wil hij dus weer naar bed...

    niks is goed, hij wil wel op schoot, toch weer niet op schoot, in de box is het huilen huilen huilen. Laat ik hem dan 2tellen gaan dan is het 10minuutjes goed en speelt hij ergen smee maar daarna is het weer klaar. Hij wil niet op de grond komt dan naar mij gekropen en bljft bij mij hangen.
    Hij gata continu opstaan en lopen langs de tafel en de bank enz, maar na 3 stappen is hij dat ook weer zat en alhoewel hij zelf kan gaan zitten doet hij dat dan weer niet....

    Hij heeft nu 1tandje door, rechts beneden voorin. Volgens mij is degene die daar links van zit ook aan het doorkomen dus daar zou hij last van kunnen hebben en misschien nog wel meer, hij zit continu op zn vingers of iemand anders zn vingers te kauwen (maakt niet uit welke vingers hij maar kan vinden ;)) Hij wil geen bijtring....

    Pfff ik probeer al de hele middag 2wassen op te vouwen maar het lukt gewoon niet want Tycho wil gewoon wel en niet en wel en niet bij me zitten...

    Ik snap er niks meer vanhahaha. Ik gebruik overigens chamodent voor die doorkomende tandjes. Maar vroeg me gewoon af kan het ook een sprong zijn?? Geen idee of er sprong zit bij deze leeftijd....

    Ik herken mijn eigen kindje gewoon niet zo. Overigens kan hij wel heel vrolijk doen soms, maar dat is dus vaak van korte duur tegenwoordig.... Of zou hij soms ziek aan het worden zijn?

    xxx
     
  2. Loe

    Loe Niet meer actief

    o hier exact hetzelfde. Ik wacht mee op een reactie. Oja, en van een maand doorslapen (eindelijk) weer terug op nachtvoeding....
     
  3. sassie25

    sassie25 Fanatiek lid

    15 nov 2009
    4.613
    0
    0
    bakkersmeisje
    Bleiswijk
    Tycho werd om 5uur wakker vanmorgen door de vrolijk zingende tjielpende vogeltjes :)x:x:x:x) Daar was ik al bang voor dat dat zou gebeuren!! Hij widle niet neer terug slapen, maar was nog wel moe. Ik heb hem 2x in mijn amren slapend gehad en toen ik hem terug wilde leggen werd hij huilend wakker.

    De rest van de dag:
    7:30 tot 9:15
    11:30 tot 12:45
    14:30 tot 15:45
    17:00 tot 17:45

    En nu ligt hij er ook weer 50minuten in....

    Hij had eerst een ritme (sinds 2weken ineens)dat hij sliep van 8:30 tot 10:30 en dan daarna van 13 tot 15 ongeveer....

    En gisteren heeft hij ook zoveel geslapen maar was hij om 6uur wakker 's ochtends.

    Zou hij nu gewoon alles bijslapen? Ik heb niet het idee dat hij honger heeft ofsow, want dan zou hij toch niet gaan slapen? Zijn temperatuur was om 17:45 36.6, dus niks mis mee....

    xxx
     
  4. sabrina79

    sabrina79 Fanatiek lid

    10 jun 2009
    2.962
    0
    36
    Leerkracht basisonderwijs
    Zaanstad
    Hier sinds twee weken hetzelfde verhaal. Alleen slaapt mijn zoontje overdag redelijk, maar de nachten zijn drama. Standaard om 4 uur zet hij het op een brullen. Het gaat nu twee nachten goed, maar nu wil hij weer niet in slaap vallen. Wij tippen de plekken waar de tanden doorkomen aan met Dentinox.
    Heb wel het idee dat er rond deze tijd ook een sprongetje zit hoor, al is mijn mannetje een week of twee jonger dan die van jou.
     
  5. nijntje11

    nijntje11 Fanatiek lid

    16 nov 2009
    3.000
    10
    38
    noord-brabant
    Je hebt er nu niks aan, maar wij hebben het hier ook gehad.
    En je zit er zelf gewoon helemaal doorheen na een tijdje.
    Maar,,,het gaat ook weer over. Net toen ik dacht dat er geen einde aan zou komen, ging meneer doorslapen (dus er is hoop!).
     
  6. sassie25

    sassie25 Fanatiek lid

    15 nov 2009
    4.613
    0
    0
    bakkersmeisje
    Bleiswijk
    het doorslapen gaat goed, ik hoor hem de hele avond en nacht niet, alleen is hij tegenwoordig heel vaak om 5uur of half 6 al wakker.... Hij gaat 9 van de 10x niet terug slapen.

    Soms snap ik die kleintjes echt niet hahaha
     
  7. joel

    joel Fanatiek lid

    10 jun 2007
    1.162
    0
    0
    kapster
    best
    nee die kleintjes snap ik ook ooit niet. haha maar las dat je 8.5 sprong hebt dus wie weet is die wat opgeschoven maar tandjes? ik heb dentinox en werkt ook goed maar ja da vroeg wakker worden is niks he want hier werkt da ook niet,( staat ook ion mijn topic waar je op reageerde.) maar denk wel een sprong succes
     
  8. sassie25

    sassie25 Fanatiek lid

    15 nov 2009
    4.613
    0
    0
    bakkersmeisje
    Bleiswijk

    hij heeft nu 1tand door en die ernaast is door aan het komen (ik zie hem al zitten). Maar daar heeft hij geen last van volgens mij. Want hij is over het algemaan wel vrolijk. Alleen dat slapen wordt ik gek van hahaha. Zo vroeg wakker elke keer. Ik ben blij dat de klok vooruit gaat in het weekend, dan is het psychologisch gezien net ff lekkerder wakker worden ( half 7 ipv half 6)

    xxx
     

Deel Deze Pagina