Hopende op advies en tips... Ik ben nu elf weken en ben in mindere mate misselijk geweest dusver. Het was meestal een teken dat ik wat moest eten en dan ging het goed. Nu ben ik, echter, van het weekend uit eten geweest en sindsdien is het erger geworden omdat iets niet goed is gevallen. Zondag ook gespuugd, sindsdien niet meer maar ik heb dus wel last van flinke misselijkheid. Ben vandaag dan ook weer thuis gebleven want ik kan amper van positie wisselen zonder het gevoel te hebben dat het naar boven komt. Ik voel geen aanleiding tot spugen, dat is juist het vervelende want ik kom niet van het gevoel af. Ik ben al bij de VK en de huisarts geweest, de baby is in orde en de HA gaf aan dat het uitzitten is. Vooruit dan maar.... Maar iemand die tips heeft om het mij wat gemakkelijker te maken?
Weliswaar niet zo ernstig als jij hebt, maar ik ben al 8 maanden misselijk. Genoeg om me niet lekker te voelen, maar niet genoeg om echt ziek te zijn. En inderdaad, is vaak een teken dat ik eten nodig had, of juist te veel had gegeten. Enige tip die ik je kan geven, is gewoon blijven eten. Alle beetjes helpen. Toevallig geen voedselvergiftiging opgelopen of iets gegeten waar je niet goed tegen kan?
Al eens emesafene geprobeerd? Even naar vragen bij huisarts. Misschien geeft het net dat zetje om weer wat op de been te komen. Bij mij hielp het goed namelijk.
Ik heb toen ik zwanger was ook een voedsel vergiftiging gehad, bij de chinees gegeten, echt zo enorm gespuugd toen, ik bleef er ook best lang akelig van. Ik denk dan ook dat je lief voor jezelf moet proberen te zijn, eten/drinken wat je wel lust. Ik kwam de dagen door op saroma pudding en drink ontbijt. En appels.