wanneer uit de wandelwagenbak

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Kiwi08, 14 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kiwi08

Kiwi08 Fanatiek lid

30 okt 2008
    1.169
    0
    0
    hier dus een vraagje wanneer jullie de kleine uit de wandelwagenbak hebben gehaald en de wandelwageninzet hebben gepakt..

ik twijfel nl of ik de kleine nu al moet overdoen of nog ff wachten.
    dus benieuwd hoe en wanneer jullie het deden..

2. Wolkjuh

Wolkjuh Niet meer actief

Zodra een kindje kan zitten toch?

3. adi

adi Niet meer actief

Pas als de kleine goed kan zitten. Hier zijn ze met 6-7 maanden overgegaan naar een buggy, maar deze zetten we ook niet helemaal rechtop.

4. Kiwi08

Kiwi08 Fanatiek lid

30 okt 2008
    1.169
    0
    0
    maar met 6/7 maand kan de kleine toch nog niet goed zitten?? iig niet alleen..
    en passen ze dan zolang in de bak?? hier liggen we nl bijna klem...:(

5. noa80

noa80 Bekend lid

7 jun 2009
    695
    0
    0
    NULL
    NULL
    het hangt van je buggyzit af, kan deze zo goed al plat, dat je kindje dus evengoed een beetje ligt dan kan het al eerder dan wanneer deze alleen maar rechtop kan.
    hier zijn we overgegaan toen de bak niet comfortabel meer lag....

6. Kiwi08

Kiwi08 Fanatiek lid

30 okt 2008
    1.169
    0
    0
    mijn kleine is net zo oud als die van jou zie ik Noa...
    is ze dan al lang over??

7. noa80

noa80 Bekend lid

7 jun 2009
    695
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik denk dat wij nu een week of 2 over zijn.......ik merkte dat ze niet meer sliep tijdens het wandelen en graag alles wilde zien, toen gewoon eens de buggyzit op het onderstel gezet en gekeken hoe ze daarin zat. wij vonden dat ze goed zat en Yara zelf leek het ook wel leuk te vinden.
    toen het daarna weer een paar dagen koud werd toch nog wel even de wagenbak erop gezet hoor, lag ze toch wat beschutter tegen de wind.

8. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    wij zitten een beetje met hetzelfde..volgende week is L. 4 mnd oud..
    hij trapt zichzelf altijd omhoog en knalt dan met zijn hoofde tegen de bovenkant aan;) we kunnen de zit schuin neerzetten dus echt zitten doet hij dan nog niet.

9. noa80

noa80 Bekend lid

7 jun 2009
    695
    0
    0
    NULL
    NULL
    roeltje mijn tip is gewoon eens proberen....dan zie je vanzelf wel of het goed gaat of niet

10. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    kan het morgen wel even proberen, dan is het lekker weer.. hebben er een dikke voetenzak bijgekregen dus hij zal het niet koud hebben.. maar als het waaierig is misschien wel makkelijker om toch de bak weer te pakken.. zal het straks eens overleggen met manlief..

11. adi

adi Niet meer actief

In de buggy hoeft een kindje niet zo stevig te zitten als in een stoel, want de buggy is meestal niet zo rechtop. Maar de rug goed stevig kunnen houden en kunnen zitten tegen een leuning is vind ik wel nodig.

En of je kind in de bak dan nog past hangt natuurlijk van zn grootte af. Mijn kids zijn nou niet zo groot, dus dat was geen probleem.

Maar mijn vriendin heeft bijv echt een reus van een kind, en die lag tot 6 mnd echt nog in zn bakkie. Die bakken zijn doorgaans toch 80cm lang, zo lang zijn de kindjes van 6 mnd toch nooit?

12. tanna

tanna Bekend lid

26 mei 2008
    685
    0
    0
    Bij mijn dochter zijn we al met 4 maanden over gegaan. Dit omdat ze reflux had en ze al redelijk kon zitten. Het was wel een klein meisje in een grote wagen, maar met wat verkleine met handoeken en lekker in de lig stand ging dit super.
    Onze man is een echte beer en groeit echt uit de bak als we niet zouden verhuizen zou hij nu al overgaan. Alleen de wandelwagen staat nu tussen verhuis spullen. Hij ligt letterlijk klem. Hij heeft misschien nog 5 cm speling. Als je een goede wandelwagen hebt, hoeven ze niet te kunnen zitten. Deze kunnen zo goed schuin staan. Een echte buggy zou ik nog mee wachten, ook omdat ze daar niet zo beschut in liggen.

Groetjes
    Tanna

13. Kiwi08

Kiwi08 Fanatiek lid

30 okt 2008
    1.169
    0
    0
    onze bak is 70 cm en ze is nu 65+ cm... en bijna een half jaar.. (op een weekje na)

14. Libelle82

Libelle82 VIP lid

26 jun 2008
    5.081
    372
    83
    Gezinsbegeleider
    Zeeland
    Hier over gegaan van afgelopen weekend. Is nu 6 1/2 maand

15. KleinWondertje

KleinWondertje Niet meer actief

Ik heb dus de buggy geprobeerd, maar vind het nog niks. Ze kan nog niet zelfstandig zitten, maar de bak wordt wel wat krap. Las net op internet dat er meer zijn met dat probleem bij de Mutsy Transporter. Ligt dus ook aan welke wagen je hebt en hoe je kindje erin past/zit. Zolang het maar niet te belastend is voor het ruggetje.

16. Gentle

Gentle VIP lid

10 okt 2007
    6.979
    1
    36
    Overijssel
    Wij hebben het met 6 maanden gedaan. Weer werd wat beter, lekker in de voetenzak en dat ding kon nog helemaal plat. De wagenbak was toen nog lang niet te klein, maar ze vond het wel leuk, lekker een beetje rondkijken!

17. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    onze bak is krap aan 72 cm
    en mitchell is nu 67 cm
    dus als hij nu weer zoveel groeid dan past hij er niet lang meer in :(

18. Hier met 6 maanden. Ik heb hem toen in de ligstand van de kinderwagen gedaan.

19. adi

adi Niet meer actief

Ik vind de kinderwagen toch veel makkelijker. Lekker rondkijken en als ze in slaap vallen gewoon even de wagen in de ligstand zetten, zonnekapje open en heerlijk tutten..

20. caroline16

caroline16 Niet meer actief

nou, mijn meisje kan nu ook nog niet zitten,
    maar met 5 maanden zat ze al in de wandelwagen omdat de bak te klein werd..

Deel Deze Pagina