Hoi dames, Morgen ga ik sowieso even de dokter bellen voor een afspraak maar ik was benieuwd of jullie dit herkennen als waterpokken oid. Zelf dacht ik dus aan waterpokken maar een vriendinnetje van mij vond het hier niet op lijken. Ik dacht misschien heeft iemand van jullie een idee (dan ben ik al wat gerust gesteld voor morgen). Verder is de kleine man er prima onder. Vrolijk, eet goed, lekker levendig. Ik merk verder niks aan hem alleen heeft hij dus deze bultjes over zijn hele lichaam. Groetjes Lisa
Zijn het met vocht gevulde blaasjes? Dan zou waterpokken kunnen. Vind het er wel extreem veel dan (en mijn kindjes zaten er echt goed onder, maar waren al wat ouder) Als het alleen rode bultjes zijn kan het ook warmteuitslag zijn. Of een andere vlekjes ziekte. Ggl eens op "kinderziekten met vlekjes".
Lijkt me warmte bultjes! Hier hebben beide kindjes er ook erg last van. En zo op de foto is het precies het zelfde als wat onze kids hebben.
Ik hou t ook op warmte uitslag. Huidje is deze hitte niet gewend. Google maar niet op rode bultjes, het is een doolhof eerste klas. Waterpokken zat ik hier van de winter op te hopen, t heerste midden in de winter op de kdv en ze was toen ouder dan 1 jaar, beter kan je niet krijgen maar helaas niet opgepikt, maar van wat ik toen zag in mijn zoektocht lijkt dit er niet echt op.
Kan idd warmte bultjes zijn maar ook nog eerste stadium waterpokken. Ik hoop niet het laatste want onze dochter zag er zo uit en die had opgeven moment geen stukje normale huid meer over en lag bijna in het ziekenhuis doordat ze zo heftig waren.
Ik denk ook warmte uitslag. Voor waterpokken vind ik het wel heel erg veel pukkeltjes zonder er verder eigenlijk last van te hebben.