Slaapzak met drukknopen

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door liefenklein, 23 mei 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. liefenklein

liefenklein Niet meer actief

Help! Ik zoek een slaapzak met drukknoopjes op de schouderbanden en een rits die helemaal open kan. Zodat je je kindje 'op' de slaapzak kan leggen en deze dan dichtmaken.

2. Zuss

Zuss Bekend lid

3 nov 2011
    559
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hmmm, ik heb zoiets nog nooit gezien?
    Misschien kan je toelichten waarom je naar een dergelijke slaapzak op zoek bent (als je wil)? Misschien zijn er dan meer/andere tips waar je wat aan hebt...

3. Tralalala

Tralalala Fanatiek lid

29 dec 2012
    1.968
    1
    36
    Zuiden van NL
    Ik snap geloof ik niet zo goed wat je bedoelt....

4. liefenklein

full25843937.jpg

Dit zoek ik, maar ik kom alleen hele dure (min. 50,-) tegen. Ik heb er eentje gekregen van Rube&Rutje en vind het gewoon heel handig :D

5. Lon enTijn

Lon enTijn Fanatiek lid

23 mrt 2007
    1.783
    0
    0
  6. liefenklein

Super!! Dankje

7. piccolina

piccolina VIP lid

5 mrt 2012
    7.199
    5
    0
    Verkeerd gepost hihi

8. Carino

Carino Fanatiek lid

2 feb 2011
    4.277
    0
    36
    Geweldig idee!

9. liefenklein

Heb ze nu ook bij H&M gevonden, online.

10. shaantje

shaantje Fanatiek lid

8 feb 2007
    1.332
    0
    0
    Je kan ze geloof ik op vele plaatsen vinden. Dreambaby, H&M, ... De ene is inderdaad gewoon véél duurder dan de andere.

Hoop alleen dat het handig blijft :D. Hier vond ik het ook altijd gemakkelijk, omdat onze meid een enorme hevige mie is ;). Maar nu vind ik haar geregeld mopperend in bed en als ik dan naar boven ga, dan merk ik dat ze de knopjes op de een of andere manier heeft open gekregen en heeft er zich dan zo uit gewriemeld. Met gevolg dat ze zonder slaapzak in bed ligt en dan is het feest. Geen slaapzak betekend NIET slapen voor haar ;):D. Opteer nu dus meestal voor een slaapzak met een rits in het midden en dat ik haar armen gewoon door de gaatjes moet steken. Wel "meer" werk om hem aan te krijgen, maar die krijgt ze zeker niet uit :p.

Deel Deze Pagina