ts je woont toch niet toevallig in kl....k? ik zou het gewoon even aankijken.. Vaak slapen ze er wel gewoon doorheen.. Hier voor paar weken terug gaf de onderbuurman een houdewarming (woon in een 4 hoog flat, bovenste verdieping, hij begane grond). Doordat hij begane grond woont heeft hij een tuintje (aan de slaapkamerskant) en door t warme weer hield hij het buiten. Nou tot half 4 is er zeer veel lawaai, geschreeuw en muziek geweest maar mijn zoontje sliep gewoon door. Zelfs met zijn raam op kiepstand.
Ik heb een TIP Toen het zo heet was hadden wij een ventilator op baby's kamertje staan (van hem af gericht) en die maakte een eentonig best hard zoemmmmm geluid. Onze buren hebben wij ook altijd geluidsoverlast van (zitten onder zijn raampje tot 1uur snachts buiten hohhhh). Maar die hoorde je dus nog nauwelijks door dat eentonige gezoem en baby sliep er goed op....
Als het een continue geluid is en er niet gestopt wordt met de muziek tussentijds dan zal het wel loslopen hoor! Ze vallen er dan gewoon mee in slaap. Met oud en nieuw worden veel kinderen bijv ook niet wakker van het vuurwerk..
Nee daar woon ik niet.. Bedankt voor de verder tips! Die met de ventilator had ik zelf ook aan gedacht idd! Maar lijkt me op dit moment vrij fris worden dan.. Vind het namelijk snachts niet meer zo warm..
Ik zou het gewoon aankijken. Ik weet nog wel dat wij naar Nederland gingen met Oud & nieuw en ik hier toendertijd een topic had gemaakt om te vragen hoe dat zou gaan met het vuurwerk, want daar doen ze hier eigenlijk niet aan (is verboden) met uitzondering van St. Patricksday, dan hebben we vlak naast de deur een vuurwerk show van misschien 20 minuten. Nou, eenmaal in NL, de dagen voor de 31ste me eigenlijk heel druk lopen maken, ooooh dit gaat een rot nacht worden. Toen de 31ste kwam, was het zo gezellig dat ik het eigenlijk helemaal vergeten was haha en zijn raam stond ook nog op een kier Geen kik gegeven, hij sliep er gewoon doorheen en dat terwijl wij nog 'onder' zijn raam, bij de voordeur, vuurwerk afstaken. Daarnaast heeft een meneer hier in de keuken/eetkamer deuren op maat staan zagen, met zo'n electrische zaag. Wat een kabaal. Mijn ventje zijn kamer is naast de keuken, en de muren vrij dun. Heeft hij gewoon doorheen geslapen. Oh ja, een van de buren had een keer een doop feest. Twee blokken van ons af. Alle ramen open en (echt waar!!) een DJ met lichtshow ingehuurd. OMG! De mensen aan de overkant van de rivier bleven staan om te kijken. Zo hard! Mensen stonden buiten te gillen dat ze die takke herrie uit moesten doen haha Mijn ventje sliep er gewoon doorheen Niet te druk maken joh, gewoon even aankijken. En dan nog, het is maar een week of iets toch? Dat went vast wel
Mijn buurman ontdekte savonds laat een waterlek en moest toen meteen met een klopboor aan de gang. De kleine sliep gewoon door
Pas in laten slapen als de muziek begint? Weet niet hoe laat deze begint natuurlijk maar het is veel makkelijker om dan te blijven slapen omdat je met iets in slaap valt en het vertrouwd is aangezien je weet wat het is en er dus niet wakker van wordt. Verder heb ik geen tips, bij mijn kinderen kun je een fanfare langs hun bed laten gaan zonder ze wakker te maken. Maar ik heb ook expres altijd alles op hun kamer gedaan als ze sliepen. Ik heb de was opgeruimd, wel eens een stofzuiger door de kamer gehaald als ik daar de rest van de dag geen tijd voor had enz enz. Die zijn daar echt zo aan gewend. Heerlijk!