20 weken en veel buikpijn

Discussion in 'Zwangerschap' started by MoniqueA, Aug 19, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. MoniqueA

MoniqueA Bekend lid

Sep 11, 2008
    800
    0
    0
    Hoi dames,

Effe een vraagje. Herkennen jullie het dat je rond de 20 weken ineens zoveel buikpijn krijgt? Heb vannacht echt veel pijn gehad (net of je ongesteld bent maar dan erger) ik vermoed dat het de baarmoeder is die ineens veel te verduren krijgt. Maar het stelt gerust als iemand dit herkent :).

Morgen ook de 20 weken echo dus dan zien we ons meisje sowieso weer maar ik vind die 20 weken echo al spannend genoeg.

2. marieke24

marieke24 Actief lid

Nov 10, 2014
    486
    1
    16
    Hmm ik moet nu even heel diep nadenken haha ,,
    Maar kan me niet herinneren dat ik bij dat termijn er veel kast van heb gehad..
    Wel echt van groeipijn maar dat heb ik nu nog.

Heb je echt buikpijn of doen je banden pijn?

3. Danty88

Danty88 Fanatiek lid

Jul 27, 2011
    2,899
    584
    113
    huismus
    Ja heb hier ook meer buikpijn nu en vandaag ineens ziek net vk geweest en blijkt dat ik een bloeddruk dip heb en dat is normaal met dit termijn en kan eer virus erbij hebben opgelopen wat heerst dus moet nu rusten 😊

4. Shaana

Shaana Bekend lid

Apr 7, 2014
    886
    23
    18
    Ik ben nu ook 20 weken en heb wel eens pijn in me onderbuik.
    Beetje dat 'ongesteldheids' gevoel. Ik probeer er verder niet bij stil te staan, is vaak ook maar voor korte duur.
    Heb de 20 weken echo gehad en met de kleine is alles goed.

Dus maak je niet al te veel zorgen, maar ik begrijp je wel hoor :)

5. MoniqueA

MoniqueA Bekend lid

Sep 11, 2008
    800
    0
    0
    Ik vind het soms nog echt moeilijk deze twee de onderscheiden :). Ik heb wel eens bandenpijn als ik moet niezen of te snel opsta maar dat zijn felle steken. Vannacht had ik echt buikpijn en heb ml op mijn rug laten duwen....dat scheelt dan even. Ik zal het morgen eens voorleggen. Ik denk dat het iets van groeipijn moet zijn want ik voel haar nog gewoon bewegen af en toe. Moeilijk! :(

6. MoniqueA

MoniqueA Bekend lid

Sep 11, 2008
    800
    0
    0
    Dat klinkt niet best! Beterschap!!!!

7. MoniqueA

MoniqueA Bekend lid

Sep 11, 2008
    800
    0
    0
    Zal wel gerust zijn als ik ze morgen zie. Hopelijk komt ze door de "keuring" heen.

8. Mathilda

Mathilda Lid

May 31, 2015
    43
    2
    8
    NULL
    NULL
    Heb ook meer buikpijn.. (19w1d).. goede 20weken echo vandaag.
    Wel de buikpijn aangegeven bij gyn. Die zei, we testen even op blaasontsteking... morgen uitslag.
    Komt daar niks uit dan hoort het er gewoon bij..

Blaasontsteking schijnt zich tijdens zwangerschap heel anders te kunnen uiten. Ik zou de link zelf niet gelegd hebben iig.

9. Twirler

Twirler Bekend lid

Jan 19, 2015
    757
    3
    18
    NULL
    NULL
    Zijn het geen harde buiken??

10. naatjj

naatjj Lid

Mar 7, 2015
    51
    0
    0
    Den haag
    Ik heb dit ook gehad.. bij mij kwam het door dat ik overdag nog veel te actief was waardoor ik snachts wakker werd van de pijn in mijn buik... de vk vertelde me dat dit komt omdat mijn lichaam dan tot rust komt en de baby dan veel meer gaat bewegen...

Ik heb het toen een paar dagen rustiger aan gedaan en merkte dat de buikpijn steeds minder werd... het kan idd ook heel goed je baarmoeder zijn hoor :) die gaat lekker groeien natuurlijk en word steeds zwaarder voor je banden

Share This Page