de eerste link krijg ik die koe. Wel leuk maar de oogjes niet zo De tweede vind ik liever! Alleen jammer dat je niet weet wat voor muziekje erin zit. Had laatst een superleuke, maar dat muziekje was echt niks. Dus dat zou voor mij ook meetellen
wel een stukje drukker en aanweziger... als er ook nog een knuffel in het bedje komtte liggen.... daar zit mijn twijfel beetje in..
Ik zou voor de muziekbeesten gaan. Die kende ik nog niet en lijkt me wel iets bijzonders. Maar moet ook zeggen dat ik nogal Lief!-moe ben. Vind het geen leuk merk en krijg jeuk van die schattig/grappig bedoelde teksten. Wat vind je zelf?
Ik vind ze eigenlijk allebei niet zo geweldig. Maar als ik zou moeten kiezen dan zou ik voor die van lief gaan.
Ik hou eigenlijk ook niet van Lief!, met name niet van de teksten inderdaad... zo´n ster vind ik ook leuk maar heb al veel stippeltjes, ruitjes etc dus daarom valt zo´n ster of hart die je veel op internet tegenkomt af.. als iemand nog een leukere muziek suggestie heeft, let me know
Wij hebben de muziekpoppen van Woezel en Pip. Ik heb voornamelijk gelet op het muziekje dat er uit komt. Ik vond dit het enige leuke muziekje eerlijk gezegd.
ik zou idd ook luisteren naar het muziekje.... heb zelf bij onze zoon een hele speciale gekregen van mijn zus, die heb ik nergens zo gehoord.... voor deze beeb heb ik ook de woezel en pip muziekjes.....
Ik vind de knuffels van die eerste link echt super!! Zelf ben ik ook geen Lief-fan. Wij hebben gisteren een muziekknuffel (muziekdoos vind ik eigenlijk zo'n misleidende benaming ) bij de V&D gekocht. Ik zelf vind het muziekje niet super belangrijk eigenlijk, het zijn toch allemaal rustige melodietjes en daar gaat het volgens mij om.... maar goed, dat is persoonlijk haha.
ik had er 1 gekocht. en vervolgens nog 2 als kraamcadeau gehad. dus nu een overkill met muziekdoosjes ik vind de eerste link leuk, zelf heb ik een knuffel waar muziek in zit. en dat is wel fijn omdat hij die ook nog kan knuffelen