baby en mama box kruidvat

Discussie in 'Gratis en aanbiedingen' gestart door tjinta, 14 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tjinta

tjinta Lid

3 jan 2007
    46
    0
    0
    zorghulp B
    deventer
    hoihoi
    ik ben bijna 31 weken zwanger wanneer krijg je bericht dat je de box kan halen bij de kruidvat?
    Je zou een mail krijgen maar ik heb nooit een mail ontvangen en toch is hij aangevraagt!

Groeten

2. Annelies

Annelies Niet meer actief

ik kreeg pas rond de 36 weken bericht, dus dat duurt nog eventjes. ze zijn daar niet zo snel!

3. tomenjerry

tomenjerry Fanatiek lid

15 mei 2005
    1.191
    0
    0
    winkelmedewerker
    emmen
    met mijn dochter heb ik hem gehad toen ze al was geboren

4. jantina

jantina Fanatiek lid

13 aug 2006
    1.551
    0
    0
    Ik heb nu net de bevestiging binnen dat ik hem kan halen ;)
    Rond 7 mnd zou je bericht moeten ontvangen, dit was dus niet het geval en heb er gewoon heen gemaild :)
    2 dagen later had ik bericht terug dat ik hem af kon halen.
    Dus gewoon ff mailen joh ;)

groetjes jantina

5. chantal1984

chantal1984 Niet meer actief

Heb me wel aangemeld maar krijg niets te horen... Dus denk dat het niet goed is gegaan ofzo...

6. Iman

Iman Bekend lid

31 jul 2006
    987
    0
    0
    nie die kruidvat is echt drie keer niks heb toen ik zwanger was dat ding ook aangevraagd en zoals je ziet is firdaous nu ruim 6 maanden en nog geen doos elke keer als ik naar de winkel ging waren ze niet op voorraad nou bij de volgende probeer ik het wel weer

die van prenatal heb ik wel gehad zeker de moeite waard ff te halen

7. Vlinder3

Vlinder3 VIP lid

26 jun 2006
    5.288
    1
    0
    Putte
    Klopt als een bus, ikzelf werk bij Kruidvat maar hoor vaak klachten over de babydoos :oops: De winkel zelf kunnen er helaas niks aan doen want het kantoor waar ze aangevraagd worden moet ervoor zorgen dat de babydozen op tijd bij het filliaal komen waar ze kunnen zorden afgehaald.

maar meiden, als je gewoon nog ff een mail stuurd of contact opneemt met het hoofdkantoor zorgen ze normaal gezien dat hij er zo snel mogelijk is

8. jopie

jopie VIP lid

10 aug 2006
    6.030
    1
    0
    Putten
    Ik heb gisteren een afhaalbericht gehad. En vandaag weer :(

9. Cinderella

Cinderella Bekend lid

20 mrt 2006
    752
    0
    0
    voed.ass.
    Breda
    Ik had hetzelfde probleem.

Heb 2 keer een mail gestuurd, en toen kreeg ik (39 weken zwanger) uiteindelijk een mailtje met excuses en een afhaalcoupon.

10. TriCo77

TriCo77 Fanatiek lid

10 mrt 2006
    1.591
    0
    36
    het duurde lang toen ik zwanger was dat ik hem kreeg. ben er zelf nog eens weer achteraan gegaan.
    maar de babybox heb ik ook nog niet gehad......dus zal daar ook es achteraan gaan

11. Gisimino

Gisimino Lid

24 aug 2006
    78
    0
    0
    Neeroeteren
    Hallo,

Ik heb dinsdag pas de baby en mamma box opgehaald. Ik kreeg maandag een mailtje waarin stond dat ik al enige tijd geleden de baby box had opgehaald maar ik heb deze nooit gekregen want had nooit een mail gehad over het ophalen van de doos. Ik dus terug gemailt dat ik de doos nooit heb gekregen en kreeg daarna meteen een afhaalcoupon en excuses van het team.

Groetjes,
    Gisimino

Deel Deze Pagina