hoihoi ik ben bijna 31 weken zwanger wanneer krijg je bericht dat je de box kan halen bij de kruidvat? Je zou een mail krijgen maar ik heb nooit een mail ontvangen en toch is hij aangevraagt! Groeten
Ik heb nu net de bevestiging binnen dat ik hem kan halen Rond 7 mnd zou je bericht moeten ontvangen, dit was dus niet het geval en heb er gewoon heen gemaild 2 dagen later had ik bericht terug dat ik hem af kon halen. Dus gewoon ff mailen joh groetjes jantina
nie die kruidvat is echt drie keer niks heb toen ik zwanger was dat ding ook aangevraagd en zoals je ziet is firdaous nu ruim 6 maanden en nog geen doos elke keer als ik naar de winkel ging waren ze niet op voorraad nou bij de volgende probeer ik het wel weer die van prenatal heb ik wel gehad zeker de moeite waard ff te halen
Klopt als een bus, ikzelf werk bij Kruidvat maar hoor vaak klachten over de babydoos De winkel zelf kunnen er helaas niks aan doen want het kantoor waar ze aangevraagd worden moet ervoor zorgen dat de babydozen op tijd bij het filliaal komen waar ze kunnen zorden afgehaald. maar meiden, als je gewoon nog ff een mail stuurd of contact opneemt met het hoofdkantoor zorgen ze normaal gezien dat hij er zo snel mogelijk is
Ik had hetzelfde probleem. Heb 2 keer een mail gestuurd, en toen kreeg ik (39 weken zwanger) uiteindelijk een mailtje met excuses en een afhaalcoupon.
het duurde lang toen ik zwanger was dat ik hem kreeg. ben er zelf nog eens weer achteraan gegaan. maar de babybox heb ik ook nog niet gehad......dus zal daar ook es achteraan gaan
Hallo, Ik heb dinsdag pas de baby en mamma box opgehaald. Ik kreeg maandag een mailtje waarin stond dat ik al enige tijd geleden de baby box had opgehaald maar ik heb deze nooit gekregen want had nooit een mail gehad over het ophalen van de doos. Ik dus terug gemailt dat ik de doos nooit heb gekregen en kreeg daarna meteen een afhaalcoupon en excuses van het team. Groetjes, Gisimino