beetje zorgen om eten!

Discussie in 'Voeding' gestart door babytje, 26 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. babytje

babytje Bekend lid

9 jan 2007
    926
    0
    16
    mijn dametje wil alleen nog maar eten wat wij eten! potjes wil ze niet meer! Nu maak ik al enige tijd ook voor haar wat wij eten maar dan zonder zout! Dit wil ze dus ook niet, ze wil alleen maar eten wat wij eten, dus met kruiden en zout!
    Ik maak me wel wat zorgen omdat zout nog niet goed voor haar is!
    Wie heeft tips!

2. Monique76

Monique76 Niet meer actief

Hoi,

Gewoon lekker mee laten eten, maar ik zou wel wat minder zout gebruiken.

Je hoeft je geen zorgen hierover te maken. Ze mogen niet teveel zout hebben, maar ik mocht op die leeftijd ook zout en kruiden gebruiken, maar met mate, want anders is straks de overgang helemaal drastisch van totaal geen zout naar gewoon eten vanaf het jaar.

Groetjes Monique76

3. babytje

babytje Bekend lid

9 jan 2007
    926
    0
    16
    ja dan doe ik dat zo maar, beetje minder zout! ze is ook niet heel klein meer en ik vind het zo vreemd dat zodrag ze 1 jaar zijn ineens alles mogen!

4. sonja

sonja VIP lid

5 mrt 2006
    5.270
    0
    0
    bejaardenzorg
    DenHelder
    je kan ook voor je zelf zoutloos koken en dan later voor je zelf evt. nog zout toevoegen.
    ik kook altijd al zoutloos.
    maar het probleem niet willen eten hadden wij ook.
    Esmee at eerst altijd om half 5 maar dat is nu verschoven naar half 6 tegelijk met ons en dan eet ze stukken beter,schijnbaar vind ze dat gezelliger.

5. babytje

babytje Bekend lid

9 jan 2007
    926
    0
    16
    hoi we eten altijd samen dus daar ligt het niet aan, ik heb nu een potje gedaan met beetje zout erdoor en ze heeft heerlijk gegeten!

Deel Deze Pagina