Hallo, Ik ben 17 weken. Vandaag naar de echo gegaan,omdat ik me niet goed voelde. Degene die de echo heeft gemaakt kon opeens niks zien ? Ze wilde niet heel veel zeggen en heeft meteen voor maandag bij de gyn. een afspraak gemaakt. Maar je zal begrijpen dat ik me opvreet! Ze is overigens geen gyn. ze is een weekendinvaller zei ze. Mijn vragen: Is het misgegeaan? Kan het zo zijn dat er in de 17de week niks te zien is terwijl ik nog zwanger ben? Gekanteld ofzo? Vanaf hoeveel weken moet er uitwendig iets te zien zijn? Hoe achter kan de ontwikkeling van een baby lopen, mn eerste dag van mn laatste ong was 1 november. Kan het zo zijn dat ik nog maar bijv. 10 weken zwanger ben en dat er daarom niks te zien is ? Of moet er op de 10de week ook iets te zien zijn? Kan een ontwikkeling 4 weken achterlopen? Wat is het leven hard.. En mn man is dit weekend weg...ppffff.. Gr, Carla
hoi Carla, ik snap je vragen en je ongerustheid. Ik snap niet dat die invaller je zo heeft laten gaan want dit geeft een hoop onrust. Eigenlijk had ze even een afspraak moeten regelen voor jou bij de gynaecoloog dat die ook even mee kan kijken. Bij 17 weken moet je echt wel wat kunnen zien ja. Dus of zij deed haar werk echt niet goed of het is helaas toch niet goed. Heb je eerder een echo gehad? Was het toen wel te zien? Wanneer heb je je laatste controle gehad? hebben ze toen het hartje gehoord? Als je het niet meer uithoudt van de zenuwen zou ik vanavond nog de verloskundepraktijk bellen en vragen of je langs mag komen. Anders hopelijk morgenochtend meer duidelijkheid. Veel succes en bij meer vragen, mail gerust! Mirjam
Ik snapte er ook niks van. Ja ik heb eerder een echo gehad, en was goed! Mijn man flipte ook al helemaal, hoe mag zij mij nou zo laten gaan. Maar ik heb geen bloedingen ofzo, wel gehad, maar nu niet. Ook geen krampen ofzo. Ik ga sowieso van praktijk wisselen. Ze heeft dus een afspraak gemaakt voor morgen vroeg. Kan het zijn dat de ontwikkeling achterloop en daarom niks te zien is? Of moet er bijv. bij 10 weken ook echt iets gezien worden? De echo's worden uitwendig gemaakt omdat ik nooit inwendig heb gewild..