... hoe het kindje straks zal zijn als hij/zij geboren is? ... de gezondheid van het kindje? Bij ons kindje is pas een cyste in zijn/haar buikje ontdekt. Maar hij/zij is zo heel, heel actief in mn buik, de hele dag en nacht voel ik hem/haar, dat ik zo hoop dat de cyste geen invloed heeft, maar ik weet niet of het wat zegt over de gezondheid van je kindje?
Hier wel, hij was mijn buik vanaf 20:00 druk aan het trappelen en dat patroon van in de avond erg wakker heeft hij altijd voorgezet. Sowieso is het een heel bewegelijk manneke en dat was in mijn buik ook zo.
mijn neefje was heel erg actief tijdens de zwangerschap en was/is de meest rustige baby die ik ken terwijl onze zoon heel erg rustig was tijdens mijn zwangerschap en daarna........ mijn god wat heeft dat mannetje een energie.. denk ook dat het met de grootte van het kindje te maken heeft, neefje was licht en klein en onze zoon groot en lang, 10 pond en 56cm, hij had dus ook weinig bewegingsruimte.
Mijn dochter was ook heel actief in de buik. Ik voelde haar bijna de hele dag door. Mijn buik ging constant op en neer. En we hebben echt een heel rustig zoet meisje wat nog steeds 17 uren per dag slaapt. Natuurlijk is ze bewegelijk maar niet meer dan een gemiddelde baby. Ik had dus verwacht een druk meisje te krijgen die niet zo veel slaap nodig had, maar bij mij zei het dus helemaal niets.
Ik had n super luie buikbeeb bewoog nooit op echo's tig ctg s gehad omdat ik meneertje niet voelde... Maar sinds hij eruit is haalt hij t dubbel en dwars in. Nu heb ik een frummel die geen sec stil ligt op echo's die alle kanten opzwemt.. Ben benieuwd of dat zo blijft en hoe t dan straks gaat alstie is geboren
Wat wel hetzelfde was als tijdens zwangerschap was haar ritme. Ons meisje was overdag heel actief, dan reageerde ze ook constant op mijn handen. En 's nachts was ze rustiger. Behalve de hik om 4.00 uur standaard haha... maar na de geboorte hield ze het dag en nachtritme aan en kwam ze de eerste dagen om 4.00 uur... En 's nachts is ze rustig gebleven.
Oudste was een hele rustige buikbaby maar sinds geboorte een druktemaker en nog. Minimale slaap want slaap is voor watjes haha hij is heel de dag in touw springen klimmen hollen ondeugnd zijn haha. Dit beebje is heel druk dus ben benieuwd of het andersom zal zijn...
Het ritme van onze zoon heb ik nooit gevoeld in de buik. Hij was heel erg rustig en nu nog steeds. Al zei mijn verloskundige dat dit geen garantie is.
Ik heb op het moment ook een heel actief mannetje in mijn buik.Voel hem elke dag ook wel ff. Ik ben benieuwd hoe dat zal zijn als hij geboren is.