Hier ook goede ervaringen om met kleine baby's op vakantie te gaan...ging prima in cp. 2 baby's van 6 en 10 weken bij ons en het ging prima Dit jaar hebben we ook onze 7 maanden oude dochter meegenomen naar Turkije en dat was geweldig!! Wij zouden dat zo weer doen. Nu ben ik weer zwanger en 1 aug uitgerekend en ook wij zijn nu aan het kijken of we met een bolle buik weggaan of daarna... Ik zou wel alles onder voorbehoud doen... In ieder geval alvast veel plezier toegewenst met kijken en plannen
Wij zijn beide keren 3 weken na de bevalling een paar dagen in een huisje geweest, ging prima. Wel makkelijke bevallingen gehad en pas last minute geboekt. Zou het nu nog niet doen.
Ik ga wel in augustus met baby op vakantie, maar boek nog niks, eerst maar even zien hoe het gaat. We kiezen wel bewust voor een huisje zodat we alle gemakken hebben en het rustig is voor de kleine. Ik zou gewoon kijken hoe je je voelt en anders in een andere vakantie op vakantie gaan.
Denk dat het wel kan hoor! Die huisjes zijn van alle gemakken voorzien. Wij gaan zelf in de zomervakantie of in de kerstvakantie een verre reis maken en baby gaat fijn mee
Hmmm, goed evraag. Heb ik ook wel een vraag over ik zou het namelijk niet weten. En met een 2,5 /3 maanden oude baby in auto naar Italie???
Hoi Annelie, mag ik vragen hoe jullie dit gaan doen? Vooral met het vliegen lijkt dat me lastig ivm het klaren van de oren etc. VL en ik willen eind volgend jaar op huwelijksreis maar dan hebben wij net een baby van een paar maanden oud. Ik ben zeeeer benieuwd hoe andere mensen zoiets willen gaan doen...
Zou ik niet voor kiezen, is wel een hele lange zit. Daarnaast weet je niet hoe je kindje auto rijden vindt en of het tegen de warmte kan. Maar misschien zijn hier moeders met goede ervaringen?!
Wij zijn toen onze zoon 3 maanden was naar griekenland Geweest... dus CP lijkt me een peulenschil lekker je eigen huisje en je eigen tuintje.. heerlijk wandelen en je oudere kids In de speeltuin ravotten zou idd wel een last minute doen voor het geval dat... Onze vliegreis ging fantastisch toen trouwens.. kleine man mocht een flesje drinken met opstijgen voor het geval hij druk Op zn oren zou krijgen en de voor de rest heeft hij geslapen Afgelopen vakantie naar turkije met een dreumes van 1.5 naar Turkije vondt ik het vliegen een stukje pittiger eenmaal daar hebben we hem niet meer gehoord een week lang
Ik zou gewoon gaan. Zelf zijn wij met een 3 weken oude baby naar zuid Frankrijk gereden naar mijn ouders ie daar op een camping tonden. Sliepen bij hun in hun tent. Kennissen stonden vlakbij met een stacaravan. Baby ging in bad in een grote emmer daar in de supermarkt gekocht. En sliep in de wagenbak. Wij zouden zo weer gaan. Kindje heeft geen last van de warmte gehad en wij hebben een top week gehad! Onderweg regelmatig stoppen voor een flesje. Maar echt geen problemen gehad.
Wij gaan overmorgen voor een weekje naar Ameland in een huisje. Onze dochter is dan 3 maanden. 't Zal mij benieuwen, maar ik denk dat het geen probleem zal zijn. Center Parks lijkt mij ook geen probleem dus. Ik zou zelf geen urenlange autoritten naar Zuid-Europa gaan maken met zo'n jonge baby. Volgens mij mag een kindje ook nog niet zo lang in een maxicosi zitten.
hier pasgeleden in cp geweest voor het eerst met ons zoontje van 9 maanden. helaas ging het niet zo lekker. wij hebben een erg geprikkeld kindje. hij had erg veel moeite om zijn draai te vinden in het huisje. ook waren de babybedjes ontzettend hard! ( dus zou adviseren campinggbedje mee te nemen als je ga ) inderdaad zwemmen met een een baby van een paar weekjes in niet slim. te koud nog. ik zou het zelf vanaf 3 maandjes doen, als je je na de bevalling goed voelt en je kindje een fijn ritme heeft en beetje gewend is aan de wereld.dan is het geen probleem om een weekje weg te gaan. maar voor jezelf is het denk ik wel fijner en ontspanneder als je baby ook lekker kan dobberen in het water. dan zou ik denk ik wachten tot een maand of 3.