Hallo, Wat zijn jullie ervaringen met landal het land van bartje? Wij gaan er volgende week een aantal dagen heen. We zitten in een 8 pers extraluxe kinderbungalow, weet iemand ook wat voor speelgoed je er zoal kan verwachten? Tips voor leuke activiteiten in de omgeving zijn altijd welkom
Land van Bartje vind ik een erg mooi park! Wij zaten geloof ik ook in een luxe kinderbungalow (zijn die boerderijachtige huizen toch)? Ik weet niet meer precies wat voor speelgoed er lag, in ieder geval een indianententje geloof ik. In exloo heb je kabouterland Speelstad oranje (is overdekt) Drouwenerzand Iets verder rijden Nienoord Lekker eten kun je bij Robin Hood (naast attractiepark Drouwenerzand)
Leuk park! Wij zaten in een 10 Ps huis met 8ps en dat was echt royaal! Geen kinder bungalow dus daar geen info over..
Wij hadden ook een kinderhuisje. In de schuur stond een duw3wieler, binnen te veel om op te noemen. Bij ons op het grasveld was een glijbaan met zandbak. Daar lag ook speelgoed in.
Leuk park voor de kids. Binnenzwembad echter onder de maat. Huisjes zijn in orde maar verre van luxe, type boerderij luxe. In de omgeving veel te doen voor kinderen en daarom de moeite waard.