Anderhalve week geleden heeft mijn zoontje na een langdurige verkoudheid en enorme hoestbuien een ab kuur gekregen van vijf dagen. Daarvoor hadden we een andere neusspray gekregen en een puffer van ventolin. De ab kregen we uiteindelijk vanwege ontstoken keelamandelen en een aankomende ooronsteking. Na de antibiotica was de hoest en de benauwdheid weg, de verstopte neus niet. Nu een anderhalve week na de kuur begint mn zoontje weer enorm te hoesten, vaak zo hard en intensief dat hij weer bijna stikt. Ook geeft dit problemen met drinken en slaapt hij hierdoor slecht. Tis echt een hele scherpe(hoge) hoest om te horen en je hoor vervolgens ook het snot in zn neus gaan, wat nu blijkbaar niet meer vast zit. Maar kan dit nu al weer zo snel na de ab? Ik begin me toch wel zorgen te maken?
De ab helpt niet tegen het verkoudheidsvirus, dus dat rommelt denk ik nog. Maar ik zou weer even naar de dokter gaan hoor. Dit is niks zo! Misschien een middeltje om van de snot af te komen, het zit hem duidelijk dwars, en niet slapen en slecht drinken helpt niet bij het herstel natuurlijk.
Ja inderdaad , ik ga denk ik maar eens bellen. Overigens heeft ie die verstopte neus al sinds zijn geboorte en heeft ie ook verborgen reflux, wellicht dat e.e.a ook nog met elkaar samenhangt.