Jaa absoluut! Heb laatst al haar kleine kleding uitgezocht, 2 shopper tassen weg gegeven, en 2 shopper tassen gehouden(met uiteraard de mooiste en leukste kleding, en wat we zelf hebben gekocht haha) voor als we nog een meisje krijgen Zo niet, houden we het wel, maar geven we het aan broers/zussen als er ooit nog een meisje in de familie erbij komt.
Sommige kleren bewaar ik anderen niet. Ik was in het begin eens heel fanatiek aan het winkelen en pas thuis realiseerde ik me dat alles maar dan ook echt alles blauw is, in 1 maat! Dat vond ik wel jammer dus ik heb nu wat blauwe dingen te koop staan. Verder verkoop ik de dingen die mooi zijn maar niet mooi bij hem. Shirtjes met kragen pasten hem gewoon niet omdat hij geen nek had/heeft
De mooiste pakjes/setjes/stukken bewaar ik wel. De simpele dingen ook wel want rompers/vestjes zijn altijd handig. Mocht er nu echt een tweede komen, dan ga ik alles bij langs en wat ik dan niet meer wil hebben geef ik weg. Wij bewaren alles trouwens in van die vacuüm zakken speciaal voor kleding/beddengoed, lekker ruimtebesparend
ik bewaar alleen haar eerste pakjes, dat zijn er 3 . de rest niet verkoop ik (merkkleding) of geef ik weg , ik weet toch van mezelf dat als er een tweede komt ik alles opnieuw ga shoppen , de mode is dan anders enz.. ik ben best wel een pietlut daarin helemaal natuurlijk als dat een jongen zou zijn
Ik bewaar alleen de kleding die ik heb met een speciale achtergrond. Dus bijvoorbeeld het jurkje dat ik gekocht heb voor de bruiloft van vrienden of het jurkje dat ik heb gekregen voor mn oma's 80ste verjaardag. Verder schuif ik al het algemene spul door naar een dinnetje die zwanger is van een zoontje. De rest gooi ik op mp. Al willen de kleine maatjes nog niet echt verkopen...
Van de oudste heb ik alles bewaard (alleen veel is wel naar een vriendin gegaan, maar ook weer teruggekomen en nu wij twee dochters hebben, bewaar ik het meeste wel zelf), van de jongste bewaar ik alleen de speciale dingen. Mocht er ooit een derde komen (waarschijnlijk niet), dan zien we dat dan wel weer.
Ik heb bijna alles bewaard, behalve stomme gekregen kleertjes of verwassen kleertjes, nu al 3 grote dozen vol... Binnenkort ga ik de kleinste uitzoeken en wassen voor de volgende Ben wel blij dat ik nog vanalles heb liggen!
Ik ben er ook een pietlut in, maar er zijn veel pakjes waar ik nog steeds verliefd op word als ik ze in mijn handen heb. Dat zijn er sowieso meer dan 3. Verder heb je nooit genoeg rompers en fijne broekjes voor zo'n kleintje. Helemaal niet als het een spugertje is, zoals ons zoontje was Voor de leukheid ga ik hoe dan ook shoppen, dat zit teveel in mij haha
Ik heb alles wat nog draagbaar was bewaard. Nu met de tweede zoek ik alles uit wat hij aankan, de meisjeskleren dus niet. De minder leuke of verwassen/afgedragen kleren gaan als reserve mee naar het kdv. En ik bewaar alles opnieuw, misschien komt er nog een derde en anders kan ik het altijd nog weggeven. Kleren die slecht passen of echt niet meer kunnen gooi ik wel weg.
Ik ben bezig om een lappendekentje te maken van de oude pakjes. Ik heb er ook 2/3 bewaard die ik wel heel leuk vind, gewoon als herinnering. Wij denken niet dat we een tweede willen en mocht dat wel zo zijn dan kopen we wel weer wat nieuwe dingen.
Ja heb alles bewaard van de eerste 2e is zelfde geslacht dus die krijgt weer veel vam oudste aan etc Soms verkoop ik ook wel dingen
De gekregen pakjes blijven hier in een doos, vind ik zonde om weg te doen! De rest van maat 50/56 krijgt een bestemming, een collega zijn zus van mijn man (snap je m nog? ) is zwanger en wij hebben aangeboden om alvast wat kleding te brengen.
Ik heb nog niks weggegooid, alles zit in dozen. Mochten we nog een meisje krijgen dan ga ik wel uitzoeken wat weg kan en wat ik weer wil gebruiken (jasjes, broekjes, sommige truitjes). Krijgen we geen meisje dan zal ik het ooit ook nog wel eens uitzoeken denk ik, misschien wat weggeven. Wij kopen nooit echt hele dure kleding dus ga het niet doorverkopen. Maar sommige dingen zijn amper gedragen dus wel zonde om weg te gooien. Alleen haar eerste pakje gaat sowieso niet weg, dat komt in een doosje samen met haar eerste speentje etc
Ja, ik bewaar het wel! Maar of de tweede het zal gaan dragen, dat weet ik nog niet. Het hoort zo bij ons meisje, ons eerste kindje... Heeft iets sentimenteels voor me. Dus wellicht dat een tweede kindje zijn eigen garderobe krijgt. Maar dingen zoals rompers en legginkjes kunnen makkelijk een tweede ronde. Scheelt toch!
Ik heb trouwens wel wat spulletjes uitgeleend aan mijn zusje, die is nu 24 weken zwanger van ook een dochter. Maar de dingen zoals 'eerste pakjes', haar berenpak etc. die kon ik echt niet uitlenen .
Ik heb zijn geboortepakje bewaard en een aantal dingen die ik zelf gewoon heel erg leuk vind en die wellicht ooit van pas komen voor een tweede. De rest heb ik weggegeven aan het nichtje van mijn man (zoontje is 3 mnd jonger) en een deel aan een moeder op het KDV waar mijn sm werkt, die gewoon nauwelijks geld heeft om kleding te kopen. Ik ben het kwijt, zij zijn er blij mee.