hoihoi ik vroeg me af, hoe doen jullie dat? baby en peuter in bed op een camping. we hebben wel eigen douche en toilet. gr brenda
Ik neem aan dat je bAd bedoeld. Bij Etos kan je momenteel van die opblaasbare babybadjes kopen die je voor douchen/wassen kan gebruiken. Dat is natuurlijk wel ideaal. babybadje, reisbadje folder aanbieding bij Etos - details Huur je een mobilehome of heb je privésanitair?
we hebben privesanitair. Ik bedoel bad hahaha maar kan een peuter nog in z;on badje van de etos? gr brenda
Peuter kan toch wel staan onder de douche? 'k Weet niet hoe je dat thuis doet..? Ik denk dat dat babybadje een beetje krap gaat worden misschien. Soms hebben ze ook prima baby/peuter sanitair op een camping, met leuke badjes/douchejes. Daar kan je misschien voor je kids gebruik van maken. Scheelt je toch een hoop getob in een kleine privédouche.
of opblaaszwembadje mee en dan aan het eind van het "zwemmen" meteen even wassen? deden wij ook wel eens, emmertje schoon water erbij om af te spoelen en schoon zijn ze weer
ja hij gaat of in bad of onder de douche. En de baby kan ook onder de douche. Thuis doen we meestal met de kids samen douchen, maar denk dat het een beetje krap wordt daar hahaha
In ons chalet staat ook niet zo'n supergrote douchecabine, maar daar gaan ze gewoon met z'n drieen in. Moet er alleen de volgende keer aan denken om iets mee te nemen zodat ze niet uitglijden.
wij hebben inderdaad al 2 matjes gekocht bij action of zo voor het eventueel glijen. Maar de jongste kan nog niet echt zitten, dus dat is beetje jammer.
Je kan ook zo'n badzitje kopen die je met zuignappen vast kan zetten. Die kan je dan op het matje vastmaken en daar kan de jongste dan in zitten.