Hallo Mijn zoontje van net een jaar heeft sinds 3 dagen geleden dat begon met een soort puistje met wit erop in ziijn wang bij zijn mondhoek en toen op de binnenkant van zijn onderlip maar dat is een doorzichtig blaasje en nu ook op buiten kant van zijn lip een blaasje Ik zat te denken aan koortslip of af ten Wij hebben zelf nooit een koortslip gehad Ben van plan morgen even de dokter te bellen Ik zal zo proberen een foto bij te voegen Wie herkent of heeft dit ook meegemaakt
Ik zou nooit op medisch advies van mensen op een forum af gaan. Dus volg je gevoel. Vertrouw je het? Ik zou toch even de hap bellen. Voor de zekerheid. Als ik naar het blaasje op de foto kijk, lijkt het ook wel beetje op de hand voet en mond ziekte. Zie je ook blaasjes op handen en voeten of elders op zijn lijfje?
Nee dat is ook niet de bedoeling ik dacht even kijken of iemand het herkent Hij heeft geen koorts geen last ervan dus de hap gaat denk ik ook zeggen wacht maar tot morgen is vanaf vrijdag avond dat ik het zag Bel morgen ochtend meteen voor een afspraak Nee geen dingen op zijn handen en voetjes
Ja Ga ik zeker doen Dacht alleen als ik van wat moeders hoor dat mischien dit of dat is kan ik dat weerleggen want heb geen goede ervaringen met de dokter is al vaker wat voorgevallen helaas Als we verhuist zijn ga ik op zoek na een andere dokter
Nou, dan zou ik stennis schoppen! Voor een baby moeten ze ruimte maken. Zeker als je je afvraagt of het zorgelijk is!
Ja ze zei we doen er toch niks aan zo lang het niet bij het oog komt of niet zoek ervan is Die op zijn lip is nu zo goed als weg alleen binnen in die met wit en op lip zit er nog vooralsnog heeft die er geen last van Ga donderdag zo en zo en als erger word dan bel ik de hap wel
Misschien kan je het mailen aan je arts? Ik snap dat je baalt pas donderdag terecht te kunnen, eigenlijk ook belachelijk. Maar het is geen levensbedreigende situatie dus denk niet dat het kwaad kan. Wordt hij nou heel ziek ga ik er vanuit dat je wel eerder terecht kan.