Kiezendrama

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Partyrocker, 10 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Partyrocker

Partyrocker Niet meer actief

Meneer is bezig met zijn vierde kiesje, maar lijkt hier toch wel flink last van te hebben in tegenstelling tot de andere drie.

Overdag lijkt er weinig last van te hebben, maar s'nachts is het DRAMA! Hij word zeker twee tot drie keer wakker. En wil dan ook alleen maar weer slapen met wat te drinken. Door al dat drinken raakt zijn luier lekker vol, dus halverwege de nacht word hij weer wakker omdat hij verschoont moet worden.

Het is nu al de derde nacht op een rij dat hij een zetpil krijgt en dan valt hij rustig in slaap.

Ik voel een puntje onder zijn tandvlees zitten, dus ik hoop dat dat kreng snel door is en mijn mannetje dan even wat rust kan krijgen.

Vind het zo zielig en ben zelf ook onderhand wel op :(.

2. Elines

Elines Fanatiek lid

23 mei 2010
    1.252
    1
    36
    Holland
    Misschien handig om 's nachts een grotere luier aan te doen? Scheelt misschien weer een keer wakker worden. Tja, verder helaas uitzitten. Hier ook drama met de kiezen (overigens de tanden ook), dus ik leef met je mee!

3. Partyrocker

Partyrocker Niet meer actief

Pff vannacht was het weer zo ver :(. Van mij mag dat kreng nu wel doorkomen.

4. Anouk2005

Anouk2005 VIP lid

21 mrt 2012
    23.222
    16.583
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    Hier vooral met de middelste kiezendrama's gehad.was niet te genieten en continue oorpijn.Uitzitten helaas!!.

Deel Deze Pagina