wij zijn benieuwd tot wanneer jullie de box in huis hadden staan/ of nog hebben ? jildou is nu bijna 1,5 en wij hebben de box er sinds van de week uitgehaald, ze speelde er neit meer in, maar nu speelt ze helemaal niet, dus twijfel om hem er weer in te zetten
Die van ons staat nog steeds in de kamer, maar wordt voornamelijk gebruikt als opslagplaats voor speelgoed. Hugo past er niet eens meer bij. Hoogster tijd om hem een keer op te ruimen eigenlijk Ik denk dat Jildou gewoon even moet wennen dat de box weg is. Ze gaat vast wel weer snel spelen.
civan is 1,5 en we hebben de box nog staan hij slaapt er smiddags nog in, en hij speelt er soms ook nog in als ik even iets moet dan zet ik hem er nog welleens in vind ik wel fijn
heb de box er vanavond weer in gezet, en ze heeft heerlijk gespeeld. ben zel feen beetje wispelturig, want met haar verjaardag had ik hem er al uit, en met 14 maanden had ik hem er weer in, omdat ze nooit speelde. vind het nog wel handig als ik eten moet koken, dat jildou dan de box in kan gaan.