Hoi allemaal! Wij willen een last minute boeken. Ik twijfel over de vliegtijden. We hebben 2 reizen op het oog: Optie 1: 04:00 heen vliegen en om 9 uur daar 10:20 terugvliegen en 14 terug Optie 2: 06:15 heen vliegen en 11:00 daar 21:30 terug vliegen en 00:45 terug Het dilemma is vooral de terugweg. Transfer naar vliegveld is ongeveer 1,5 uur. Bij de eerste optie is het laat vliegen is en dl wrs heel erg moe. Hopelijk slaapt ze dan wel tijdens de reis. En voordeel dat we nog een dag hebben daar. Bij de tweede optie worden we rond 6:30 opgehaald in het hotel. Hele dag dus "weg" aan reizen en erg vroeg opstaan. Maar wel gewoon op tijd terug voor een normale avond en nacht in haar eigen bedje. Wat zouden jullie boeken! Dl is dan 10,5 maand. Thanks!
Ik zou om 0.45 thuis willen komen, bed in en slapen. Volgende dag rustig aan en dan weer terug bij normaal.
Zeker optie 1. Lijkt leuk zo'n avondvlucht maar je bent toch de hele dag bezig met vertrek, moet voor 12 uur al je kamer uit zijn dus alles is al ingepakt je kindje daar nog de hele dag bezig houden pfff nee ik vind het altijd veel prettiger om overdag te reizen, zeker op de terugweg.
Overigens is deze keuze natuurlijk ook onder voorbehoud want 9 van de 10 keer wijzigen de vluchttijden nog een paar dagen van tevoren. Dus stel je er niet teveel op in.
Ik zou kiezen voor de eerste optie. De laatste dag is het waardeloos als je geen eigen kamer hebt. Vaak moet je al voor 12.00 de kamer uit en dan is het te hopen dat er goede faciliteiten zijn om de tijd te overbruggen (i.v.m. verschonen en flesjes warm maken). Sowieso zijn ze na zo'n dag vliegen uit hun doen. Dan zou ik liever vroeg terug zijn en dan thuis acclimatiseren. Midden in de nacht thuis komen met een kind dat uit zijn ritme is lijkt me ook geen pretje. Fijne vakantie!
Maar als je pas om 00.45 landt, duurt het natuurlijk nog een tijd voordat je thuis bent. Dus ben je echt pas midden in de nacht thuis. Ik zou voor optie 1 gaan. De laatste dag doe je vaak toch niet zoveel meer. Vaak moet je rond 11.00 uur de kamer af (of je moet extra betalen om de kamer langer te houden).
Dankjewel voor de reacties! Optie 1 is 160 duurder dan optie 2. En het is wat eylem zegt, tijden kunnen makkelijk nog veranderen. Voor de heenvlucht nemen we sws een hotel bij Schiphol. Grrr moeilijk!
Hier hebben we een terug vlucht om 20.30 uur s'avonds, ben enorm benieuwd. Ene kant wel lekker, heb je nog de hele dag, en hoop dat ze gewoon slaapt. Hier hebben we bewust voor gekozen, anders zouden we om 4.00 uur opgehaald worden uit hotel, daar maak je niemand blij mee hier.