.. vanmorgen bij de verloskundige geweest, en zij gaf aan dat onze knul is ingedaald, en niet zomaar, maar erg diep! heeft iemand hier ervaring mee, betekent dat misschien dat hij eerder komt? (dat hoop ik stiekem zo.. zou zo sneu voor hem zijn als hij inderdaad met kerst komt..) Alvast bedankt!
mijn kleine was ook met 35 weken volledig ingedaald en ze kon inwendig het hoofdje al voelen. nu doet het ontzettend zeeer als ze beweegt
Weet niet hoe het met diep indalen zit, maar tijdstip van indalen zegt in elk geval niks over tijdstip van bevallen. Mijn eerste was geloof ik al ruim voor de 30 weken ingedaald en ik ben met 41 weken ingeleid...
Met 34 weken zat mn dochter ook al heel diep en had ik al ontsluiting en was de bmm verstreken, maar ze kwam toch echt pas bij 41 weken. Helaas het zegt niets!
nou dan laat ik die droom van eerder bevallen maar varen... bedankt voor jullie reacties in ieder geval!
ja vervelend idd ik wil ook zo graag bevallen nu ben helemaal op lichamelijk en heb enorme nesteldrang!! afwachten afwachten denk ook niet dat het zo heel vaak voorkomt met 38wk bevallen mijn 1e was er pas met 39 wk 2 dg dus ik stel me daarop maar in succes met de laatste loodjes!!
je zei zo leuk dat het sneu is voor de kleine om met kerst geboren te worden mijn 1e is 4 december geboren ook niet zo leuk.. en sjaa van deze kleine ben ik 2 dec uitgeteld dus niet zo lekkr gepland ahahhaha
Bij mijn schoonzus kwam ze wel eerder met 38 weken maar heb ook begrepen dat het niks hoeft te betekenen
@leyshena, volgens mij is de hele december maand niet zo leuk voor een kindje, maar ja, daar heb ik nou niet echt bij nagedacht! En doen we nu niets meer aan he! Jullie ook sterkte met de laatste loodjes!
fynn lag met 34 weken helemaal vast hij kon ook niet meet terug maar mooi dat hij bleef zitten tot41 weken en dan ben ik ingeleid
Ik ben ook van 4 dec. Mijn zusje van 1 dec. (neefje ook) Beide waren wij 24 november uitgerekend. Ik ben 22 nov uitgerekend met Andy nu.. hopelijk komt hij gewoon NU.. dan zitten we niet met nog een verjaardag tegen sinterklaas aan!
oeh klijntjuh, wat spannend! was ik maar al zo ver als jij! heel veel succes een dezer dagen!! en even voor de rest, het gaat me er niet om dat hij al is ingedaald, maar wat betekend DIEP ingedaald.. ze heeft het een paar keer benoemd en zelfs op de verloskundigekaart er bij gezet: DIEP..
Misschien bedoelt ze wel dat je kindje ook al met hoofdje vast in bekken ligt. Daar maken ze namelijk wel onderscheid in. Verschil tussen vast en beweeglijk in bekken schrijven ze ook zo op. En anders volgende keer gewoon vragen.
Mijn broertje is 21 dec jarig en die heeft nooit echt last gehad van de feestdagen hoor dus december maand hoeft geen drama te zijn. Het is meer drama voor de ouders die met sinterklaas, verjaardag en kerst cadeau's moeten kopen haha. Ach ja dat heb ik straks ook maarja ik hou wel van deze periode.
ja is ook zo, maar lijkt me zo sneu.. heeft jantje een nieuwe fiets, omdat ie jarig is geweest, heeft iedereen een nieuwe fiets omdat het sinterklaas is geweest.. om nog maar niet over de dure decembermaand te spreken inderdaad.. Maar dit is inderdaad wel de gezelligste tijd van het jaar!
Diep ingedaald betekent voglesn mij dat hij dus al zeg maar "vast"zit Het hoofdje was bij mij ook aan de binnenkant te voelen heel gek